Wiadomości branżowe

Znajdujesz portfel z 1000 dolarów i…

25.05.2010 Komunikat prasowy Znajdujesz portfel z 1000 dolarów i… 25.05.2010 11:53 Tarsago Polska Międzynarodowy sondaż Reader’s Digest wykazał, że większość osób we wszystkich krajach byłaby

25.05.2010

Komunikat prasowy Znajdujesz portfel z 1000 dolarów i… 25.05.2010 11:53 Tarsago Polska Międzynarodowy sondaż Reader’s Digest wykazał, że większość osób we wszystkich krajach byłaby skłonna oddać pieniądze właścicielowi. Polakom najbliżej jest do Francuzów. Większość, bo 65% Polaków deklarowała, że zwróci zgubę właścicielowi. Jednak to wynik dużo niższy niż w Australii (91%), USA (90%), Kanadzie (89%) czy Wielkiej Brytanii (89%). Niestety wysoko w Polsce uplasowała się odpowiedź ?biorę pieniądze, a portfel wyrzucam”. Mamy tu najgorszy rezultat na świecie. Aż 21% respondentów zaznaczyło taką opcję. Dla porównania, plasująca się zaraz za nami Francja miała tylko 16% podobnych odpowiedzi. Z kolei najmniej popularna – zaledwie 3% odpowiedzi – okazała się w Polsce możliwość: ?zostawiam wszystko tam, gdzie leży”. Ciekawe jest porównanie tego sondażu z testem, który ?Reader’s Digest” przeprowadzał w początkach swojego istnienia w Polsce – mówi Anna Esden-Tempska, redaktor naczelna polskiego wydania, które właśnie obchodzi 15-lecie. – Wtedy gubiliśmy prawdziwe portfele w różnych miastach. Niemal połowa wróciła do właścicieli. To dość blisko tych 65 procent deklarowanych obecnie. Zakładając, że respondenci najnowszego sondażu Reader’s Digest, z serii ?Z jednym pytaniem dookoła świata”, odpowiadali uczciwie, to wynik jest raczej budujący. Przed wakacjami można jednak wziąć pod uwagę, że jak gubić portfel, to w Australii albo Wielkiej Brytanii, a w Indiach i Rosji warto zguby szukać samemu. Miesięcznik Reader’s Digest to najpopularniejszy magazyn na świecie, który co miesiąc trafia do niemal 80 milionów czytelników. Ukazuje się w 50 krajach i 21 językach. To magazyn o różnorodnej tematyce – od zdrowia, ekologii, po egzotyczne podróże i pasjonujące historie z życia. Wydawnictwo Reader’s Digest jest częścią The Reader’s Digest Association, Inc. (www.rd.com), światowego wydawnictwa, które jest liderem marketingu bezpośredniego i tworzy książki, nagrania muzyki, wideo i publikacje w Internecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie polskiej edycji www.digest.pl

A to już wiesz?  100 filmów od ipla tylko w telewizorach Samsung Smart TV

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy