22.11.2011
Komunikat prasowy Ziko Apteki ponownie nagrodzone Laurem Konsumenta 22.11.2011 11:25 Ziko Apteki Sp.z o.o. W 2011 roku aż 2 Laury Konsumenta trafiły do Aptek Ziko ? pierwszy to ?Odkrycie Roku 2011? dla aptek stacjonarnych sieci oraz kolejny już Laur Klienta dla apteki internetowej, www.e-zikoapteka.pl. Oddając swoje głosy na Apteki Ziko, konsumenci po rak kolejny docenili zawsze niskie ceny oraz wysoką jakość świadczonych usług, a więc dwa zasadnicze wyróżniki Ziko Aptek, które zagwarantowały sieci sukces i możliwość dynamicznego rozwoju. Obok najniższych na rynku cen, dużym uznaniem pacjentów cieszy się szeroki asortyment preparatów aptecznych oraz kosmetyków, jak i również bogaty wachlarz usług dodatkowych. W aptekach Ziko podczas indywidualnych spotkań, można skorzystać z darmowych, profesjonalnych porad dotyczących skóry i cery, porozmawiać o interakcjach leków czy odżywianiu. Spotkania z pacjentami odbywają się w ramach Programu Opieki Farmaceutycznej, organizowanego pod patronatem Uniwersytetu Jagiellońskiego. Farmaceuci pracujący w Ziko biorą również aktywny udział w redagowaniu kolorowego poradnika dla pacjentów ? ?Czasu na zdrowie? ? który porusza podstawowe zagadnienia związane ze zdrowiem i urodą. Pacjenci mogą go otrzymać gratis we wszystkich aptekach sieci. Apteki uczestniczą też w licznych akcjach profilaktycznych. W tym celu Ziko nawiązało współpracę z lekarzami. Dzięki podjęciu owych działań pacjenci mogą korzystać z bezpłatnych badań. M.in. mieli okazję zbadać się w kierunku wykrycia osteoporozy czy też uczestniczyć w badaniach wzroku. Tak szeroki wachlarz oferowanych usług, w połączeniu z niezwykle konkurencyjnymi cenami, to recepta na sukces Aptek Ziko. Aktualnie, założona w 2005 roku sieć, obejmuje już 22 stacjonarne punkty oraz prowadzi sprzedaż wysyłkową na www.e-zikoapteka.pl. ?Nasza aktualna strategia to rozwój, ale otwierając nowe apteki, zawsze pamiętamy, że najważniejszy jest pacjent, którego lojalność ten rozwój umożliwia. Dlatego też nasze działania ukierunkowane są pod kątem oczekiwań pacjenta, a nie samej strategii ekonomicznej.? ? mówi Katarzyna Zając odpowiedzialna za marketing w sieci Ziko.