Wiadomości branżowe

Wyrolluj raka ze Scotch-Brite? i Fundacją Rak?n?roll

Wyrolluj raka ze Scotch-Brite? i Fundacją Rak?n?roll
16.10.2012 Komunikat prasowy Wyrolluj raka ze Scotch-Brite? i Fundacją Rak?n?roll 16.10.2012 14:02 3M Poland W październiku, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi rusza wspólna akcja

16.10.2012

Komunikat prasowy Wyrolluj raka ze Scotch-Brite? i Fundacją Rak?n?roll 16.10.2012 14:02 3M Poland W październiku, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi rusza wspólna akcja Fundacji Rak?n?roll i marki Scotch-Brite? – projekt ?Wyrolluj Raka!? promuje regularne badanie piersi. Pod natłokiem codziennych obowiązków kobiety bardzo często zapominają o sobie i swoim zdrowiu. Co roku w Polsce notuje się około 12 tysięcy nowych przypadków zachorowań na raka piersi. Walkę z rakiem codziennie przegrywa kilkanaście Polek. – Największą przeszkodą w walce z rakiem piersi jest jego późna wykrywalność, dlatego tak istotna jest profilaktyka ? mówi Jacek Maciejewski, prezes Fundacji Rak?n?roll.- Wspólnie z marką Scotch-Brite? chcemy przypominać kobietom, że tak prosta czynność jak regularne samobadanie, może uratować im życie. Kontrola piersi daje szansę na wczesne wykrycie nowotworu, dlatego organizatorzy akcji ?Wyrolluj Raka!? chcą przekonać kobiety do regularnych badań, które mogą wykonywać same. Jednym z elementów kampanii jest praktyczna instrukcja badania piersi, umieszczona na rolkach czyszczących Scotch-Brite?. Osiem prostych kroków przybliży kobietom metody samodzielnego badania piersi i zmotywuje je do działania. – Kobiety troszczą się o rodzinę, swoich najbliższych, dom ale często zapominają zatroszczyć się o własne zdrowie. Mamy nadzieję, że dzięki akcji ?Wyrolluj Raka!? i naszym rolkom zwrócimy kobietom uwagę, że w wirze rutynowych zajęć powinny znaleźć czas dla siebie i zadbać o swoje zdrowie ?mówi Agnieszka Szurała z działu Home Care w firmie 3M Poland, producenta rolek czyszczących Scotch-Brite?. Rolki Scotch-Brite? z praktyczną instrukcją samobadania piersi będą dostępne w sieciach drogerii Rossmann, kanale tradycyjnym oraz w specjalnie oznakowanych standach w sieciach Real, Makro, Selgros. Firma 3M od początku swojej działalności w Polsce angażuje się w projekty społeczne i charytatywne, wspierając takie organizacje jak PCK czy Fundacja Anny Dymnej ?Mimo Wszystko?. Teraz kupując produkt firmy 3M wesprzemy kampanię walki z rakiem piersi ?Wyrolluj raka!?. Swoją własną kampanię możemy zaś rozpocząć już dziś, wykonując 8 prostych kroków, które pomogą nam wyrollować raka. *** O 3M Poland 3M Poland Sp. z o.o. jest filią koncernu Minnesota Mining and Manufacturing. W ubiegłym roku firma obchodziła dwudziestolecie istnienia na polskim rynku oraz dziesięciolecie rozpoczęcia działalności produkcyjnej. 3M w Polsce posiada 4 ośrodki produkcyjne oraz zatrudnia ponad 1600 pracowników. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k/Warszawy, a biuro regionalne we Wrocławiu. 3M Poland oferuje ponad 10 000 produktów z takich sektorów jak: Ochrona zdrowia, Produkty biurowe i konsumenckie, Bezpieczeństwo, ochrona i zabezpieczenia, Reklama wizualna i materiały odblaskowe, Przemysł i transport, Energetyka i telekomunikacja. Dotychczasowe inwestycje 3M w Polsce wyniosły ok.350 mln USD. 3M Poland od ponad 20 lat wnosi wkład w rozwój polskiego biznesu i gospodarki za co otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia m.in. tytuł ?Firmy XX-lecia 1990-2010? przyznany jej przez Polski Klub Biznesu, ?Business Superbrand 2010? oraz tytuł Perły Polskiej Gospodarki 2011. Więcej informacji: www.3m.plO 3M 3M przekształca nowe idee w tysiące pomysłowych produktów. Nasza kultura twórczej współpracy nieustannie inspiruje powstawanie zaawansowanych technologii, których podstawowym celem jest poprawa jakości życia. 3M to innowacyjna firma, która od początku swojego istnienia nieprzerwanie tworzy i dostarcza nowe rozwiązania ułatwiające ludziom życie. 3M osiąga przychody w wysokości 30 mld USD, zatrudnia 84 000 osób na całym świecie i działa w ponad 65 krajach. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.3M.com albo w kanale @3MNews na Twitterze.

A to już wiesz?  3M przejmuje Dailys i poszerza ofertę odzieży ochronnej

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy