Wiadomości branżowe

Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon

Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon
13.05.2013 Komunikat prasowy Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon 13.05.2013 10:00 VERCO Rusza niestandardowa kampania Sutricon ? marki leczniczych plastrów, produkowanych przez firmę Verco.

13.05.2013

Komunikat prasowy Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon 13.05.2013 10:00 VERCO Rusza niestandardowa kampania Sutricon ? marki leczniczych plastrów, produkowanych przez firmę Verco. Działania edukacyjne, skierowane przede wszystkim do kobiet po cesarskim cięciu i osób po operacjach plastycznych, realizowane są wokół dedykowanego serwisu na portalu Wirtualna Polska (dział Kobieta w sekcji Uroda) i wspierane kampanią word of mouth. Hasłem przewodnim akcji jest ?Zapomnisz o bliznach?. Sutricon to silikonowe plastry lecznicze o podwójnym działaniu: zapobiegają powstawaniu blizn hipertroficznych (przerostowych) i keloidów, a jednocześnie łagodzą proces tworzenia się blizn prawidłowych. Dodatkowo, produkt łagodzi dolegliwości takie jak ból, swędzenie, nadwrażliwość na dotyk, czy uczucie ściągnięcia skóry. Plastry Sutricon są zalecane przez Międzynarodowy Zespół Ekspertów ds. Leczenia Blizn, a ich skuteczność została poparta wieloletnimi badaniami. ?Silikonowe plastry na blizny Sutricon to nowość w Polsce. Do tej pory najbardziej popularnymi preparatami na blizny były maści cebulowe oraz żele. Jednak pod względem działania leczniczego, skuteczności i komfortu, plastry na blizny Sutricon o wiele je przewyższają. Blizny to problem nie tylko medyczny, ale też psychologiczny, na który Sutricon jest najlepszym rozwiązaniem. Sutricon. Zapomnisz o bliznach.?- mówi Agata Chodakowska, Group Brand Manager. Obecnie trwająca kampania jest częścią długookresowych działań promocyjnych marketera. Aktualny etap skupia się przede wszystkim na edukacji konsumentek w zakresie pielęgnacji i zdrowia skóry. W tym celu stworzono dedykowany serwis z poradami ekspertów. Dodatkowo, prowadzone są działania pro-sprzedażowe (reklamy typu display, zachęcające użytkowników WP do skorzystania z dedykowanego im rabatu) oraz marketing szeptany. Koncepcja serwisu to wspólne dzieło zespołu marketingu Verco i działu akcji specjalnych Wirtualnej Polski. Za strategię i koordynację promocji odpowiada dom mediowy Mastermind. *** Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci ? mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesne suplementy diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią ? PregnaPLUS i Pregna 250 DHA, suplement diety skutecznie wspomagający prawidłowe funkcjonowanie dróg moczowych – Femisept URO oraz probiotyk nowej generacji – Trivagin. W ofercie firmy znajduje się również gama produktów MOSBITO – przeciw komarom i kleszczom. Nowością w ofercie są plastry na blizny SUTRICON oraz linia produktów SHOU. Firma Verco jest także dystrybutorem preparatów okulistycznych firmy Ofta Sp.z o.o. Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl www.humana.pl www.kidy.pl www.polkaintymnie.pl www.shou.com.pl www.drogeriazdrowie.pl www.mosbito.pl www.sutricon.pl www.startzrozumem.pl

A to już wiesz?  Zrzucaj zbędne kilogramy na wakacjach ? i to bez wysiłku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy