12.04.2012
Komunikat prasowy Superbrand 2012 dla marki Dekoral 12.04.2012 10:55 Dekoral Dekoral został wyróżniony prestiżowym tytułem Superbrand 2012, przyznawanym najsilniejszym markom na rynku. Po raz pierwszy w historii o wyborze laureatów zdecydowało nie tylko grono niezależnych ekspertów, ale także i grupa 2700 osób, uczestniczących w badaniu konsumenckim. Jury doceniło m.in. jakość i kompleksowość oferty Dekoral, innowacyjność działań podejmowanych przez markę oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami. The Superbrands Ltd. to niezależna organizacja działająca już w ponad 80 krajach świata, której celem jest promocja idei brandingu poprzez nagradzanie oraz prezentowaniu marek, jakie dzięki odważnym i innowacyjnym działaniom osiągnęły rynkowy sukces. Zgodnie z surowymi kryterium wyboru laureatów, tytułem Superbrand zostają uhonorowane wyłącznie te brandy, które poprzez wyjątkowe korzyści fizyczne i emocjonalne osiągnęły wysoką reputację w sektorze konsumenckim lub biznesowym, a ponadto zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją w swojej branży. Do 2011 roku nagroda przyznawana była przez Radę Marek, skupiających uznanych ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu oraz brandingu. W edycji 2012 o wyborze laureatów zdecydowało także 2700 osób, biorących udział w niezależnym badaniu konsumenckim. Do elitarnego grona Superbrands w tym roku dołączył Dekoral, najpopularniejsza marka farb dekoracyjnych w kraju a zarazem flagowy brand PPG Deco Polska: Tytuł Superbrand jest dla Dekoral szczególnym wyróżnieniem, a zarazem potwierdzeniem skuteczności, przyjętej przez nas strategii rozwijania marki. Jednocześnie bardzo cieszy nas fakt, że w tegorocznej edycji na wybór laureatów mieli wpływ także sami konsumenci ? przykładamy bowiem wielką uwagę do potrzeb i opinii naszych klientów. Dlatego nagroda Superbrand jest dla nas doskonałą zachętą do dalszej pracy i wprowadzania do oferty Dekoral kolejnych innowacyjnych rozwiązań ? mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral. Za tegorocznym wyróżnieniem dla Dekoral stoi 14 lat intensywnej pracy i nieustannego rozwoju marki, dzięki którym dziś cieszy się ona opinią kolorystycznego eksperta oraz przyjaznego doradcy w dziedzinie dekoracji wnętrz. Oferta Dekoral to bogaty wybór modnych kolorów i kompleksowe portfolio produktów, umożliwiających wygodne przeprowadzenie remontu. Wśród produktów marki klienci na klientów czekają m.in. nowoczesne emulsje do wnętrz (np. popularne linie Akrylit W, Akrylit W Fashion Collection oraz Colour&Style), przyjazne dla zdrowia i łatwe w stosowaniu emalie, farby fasadowe, a także produkty przeznaczone do zadań specjalnych. Całość uzupełnia zaś system komputerowego doboru kolorów farb z mieszalnika Dekoral Color System. Dzięki nim klienci Dekoral mogą tworzyć piękne aranżacje, dopasowane do ich marzeń oraz stylu życia. Marka Dekoral słynie jednak nie tylko z doskonałej oferty produktowej ? wielokrotnie zaskakiwała klientów i rynek całkowicie innowacyjnymi, rewolucyjnymi rozwiązaniami. Jednym z nich jest stworzona wraz Evą Minge koncepcja Dekoral Fashion, unikatowe połączenie świata mody ze światem wnętrz. Efektem współpracy z projektantką było m.in. wprowadzenie specjalnych produktów inspirowanych najlepszymi trendami oraz pokazy mody Dekoral Fashion Show by Eva Minge. Ponadto w przeciągu ostatnich lat marka poszerzyła swoją ofertę o subbrand Dekoral Professional, dedykowany fachowym wykonawcom. Marka Dekoral niejednokrotnie też okazywała się być prawdziwym liderem w dziedzinie innowacyjności. Jako pierwsza w Polsce wprowadziła na rynek m.in. Kartę Kolorów, farby pachnące podczas malowania czy elektroniczny wizualizer, umożliwiający wirtualny dobór kolorów do wnętrza. Nagroda Superbrand to doskonałe potwierdzenie siły marki Dekoral oraz jej bardzo mocnej pozycji na rynku farb dekoracyjnych. To także wyraźny znak, że w dziedzinie trendów kolorystycznych i aranżacji wnętrz, Dekoral nie ma sobie równych.