21.07.2011
Komunikat prasowy Super-Pharm Poland z Headlines Porter Novelli 21.07.2011 16:50 Headlines Od czerwca 2011 roku Headlines Porter Novelli zajmuje się planowaniem strategii oraz obsługą media relations Super-Pharm Poland. Super-Pharm to jedyna sieć sklepów typu drugstore w Polsce, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. Za realizację projektu odpowiadają: Ewelina Janus, senior consultant w dziale komunikacji konsumenckiej oraz Ewelina Nazarko-Ludwiczak, dyrektor działu healthcare&life. Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, a od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat agencja odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów w obszarze ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/ Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych. Wśród zrealizowanych projektów było m.in. wprowadzenie – na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra, kampania świadomościowa Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj Znamiona! Profilaktyka czerniaka.