24.04.2013
Komunikat prasowy Sharp sponsorem zawodowej grupy kolarskiej Garmin Sharp 24.04.2013 14:56 Sharp Sharp sponsorem zawodowej grupy kolarskiej Garmin Sharp oraz Mistrzostw Europy w piłce nożnej U21 UEFA 2013? i UEFA Women?s EURO 2013? Sharp Electronics to firma aktywnie wspierająca sport. W 2013 roku kontynuuje sponsoring jednej z najważniejszych na świecie zawodowych grup kolarskich ? Garmin. Grupa kolarska należąca do Slipstream Sports, występuje w wyścigach pod nazwą Garmin Sharp. Sharp to także globalny sponsor EUROTOP. Na mocy umowy podpisanej z UEFA oprócz minionych już Mistrzostw Europy UEFA EURO 2012? oraz Halowych Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA 2012?, w 2013 roku Sharp sponsoruje także Mistrzostwa Europy w piłce nożnej U21 UEFA 2013? oraz Mistrzostwa Europy w piłce nożnej kobiet UEFA Women?s EURO 2013?. Sponsoring najważniejszych wydarzeń sportowych jest jednym z globalnych posunięć firmy Sharp, mającym na celu wzmocnienie jej obecności na rynkach poza Japonią ? w szczególności w Europie, w której prowadzona jest blisko jedna trzecia zagranicznych przedsięwzięć firmy. Podczas mistrzostw UEFA EURO 2012?, które Sharp wspierał jako sponsor EUROTOP, firma zainaugurowała najnowszą kampanię marki pod hasłem ?This is Why?. Umowa sponsorska grupy kolarskiej natomiast była jednym z elementów globalnych obchodów 100-lecia korporacji Sharp. W 2013 roku aktywność sponsoringowa marki skupia się na bieżącym wsparciu drużyny Garmin Sharp podczas jej cyklicznych startów w wyścigach Mistrzostw Świata i szeregu innych zawodów. Przed nimi mi.n.: Giro d?Italia (4-26.05); Tour de France (29.06 ? 21.07); Tour de Pologne (27.7 ? 3.08); Tour of Britan (15 ? 22.09). Biorąc pod uwagę sponsoring Sharp w ramach umowy EUROTOP podpisanej z UEFA marka obecna będzie na stadionach podczas meczów finałowych U21 UEFA 2013?, odbywających się w czerwcu w Izraelu oraz Women?s EURO 2013?, które odbędą się w dniach 10 ? 28 lipca 2013 w Szwecji. Obecny sponsoring zawodowej grupy kolarskiej Garmin Sharp nawiązuje do wcześniejszych związków firmy Sharp z kolarstwem, które biorą swój początek w sponsorowaniu wiodącego teamu brytyjskiego – Rapha-Condor-Sharp oraz wyścigu Tour of Britain. Także porozumienie z UEFA w sprawie sponsorowania EUROTOP nie jest debiutem firmy Sharp w jej działaniach związanych ze wsparciem wydarzeń piłkarskich. Jedne z najbardziej spektakularnych kontraktów sponsoringowych to m.in. sponsoring rozgrywek UEFA Champions League w latach 2003-2006 oraz kontrakt z drużyną Manchester United. Logo Sharp widniało na koszulkach Czerwonych Diabłów przez 12 lat ? od 1982 do 2000 roku. Szybko rozwijający się rynek produktów Health and Welness daje firmie Sharp olbrzymi potencjał. Wraz ze sponsoringiem wydarzeń sportowych, naturalnie wiąże ona swoje produkty z tym obszarem ? dbania o zdrowie, kondycję i jakość życia. O firmie Sharp Sharp Electronics (Europe) Limited z centralą w Londynie jest europejską centralą japońskiej firmy Sharp Corporation, światowego lidera na polu wynalazczości, producenta urządzeń audiowizualnych, komunikacyjnych, wellenes&health, ekologicznych. Firma zatrudniająca 4200 pracowników w 26 miejscach w całej Europie uzyskała skonsolidowaną roczną sprzedaż w wysokości blisko 3,5 mld dolarów w roku budżetowym kończącym się 31 marca 2012. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: www.sharp.eu.