26.06.2012
Komunikat prasowy Sharp sponsorem podczas Tour de France 2012 26.06.2012 15:59 Sharp Sharp Electronics Europe w dniu 25 czerwca 2012 r. ogłosił podpisanie umowy sponsorskiej z jedną z najważniejszych na świecie zawodowych grup kolarskich ? Garmin. Grupa kolarska należąca do Slipstream Sports, będzie występowała pod nazwą Garmin Sharp od 30 czerwca, czyli od dnia rozpoczęcia wyścigu Tour de France 2012. ?W roku, w którym Sharp obchodzi swoje 100-lecie, z przyjemnością dołączamy do kolejnych ważnych wydarzeń 2012 roku, zostając jednym ze sponsorów tytularnych i partnerem technologicznym jednej z najlepszych europejskich grup kolarskich? ? powiedział Paul Molyneux, CEO Sharp Europe. ? ?Firma Sharp silnie koncentruje się na wzmocnieniu obecności marki zarówno globalnie, jak i w Europie. Podpisana umowa daje nam możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców na wszystkich kluczowych dla nas rynkach. Sharp pozostaje wierny ideałom przyświecającym jej założeniu ? szczerości i kreatywności, które doskonale uzupełniają się z konsekwentnym zaangażowaniem firmy Slipstream w etyczną innowacyjność.? Partnerstwo to jest jednym z globalnych posunięć firmy Sharp, mającym na celu wzmocnienie jej obecności na rynkach poza Japonią ? w szczególności w Europie, w której prowadzona jest blisko jedna trzecia zagranicznych przedsięwzięć firmy. Podczas mistrzostw UEFA Euro 2012?, które Sharp wspiera jako sponsor EuroTop, firma zainaugurowała najnowszą kampanię marki pod hasłem ?This is Why?. Nowa umowa sponsorska grupy kolarskiej to dalszy etap globalnych obchodów 100-lecia korporacji Sharp, która również otwiera przed nią nowe kluczowe obszary rynkowe, na których jej doświadczenia technologiczne i produkcyjne mogą przynieść korzyści. Umowa ta nawiązuje również do wcześniejszych związków firmy Sharp z kolarstwem, które biorą swój początek w sponsorowaniu wiodącego teamu brytyjskiego – Rapha-Condor-Sharp oraz wyścigu Tour of Britain. – Szybko rozwijający się rynek produktów Health and Welness daje firmie Sharp olbrzymi potencjał. Wraz ze sponsoringiem dyscypliny sportowej, jakim jest kolarstwo, naturalnie wiążemy swoje produkty z tym obszarem ? dbania o zdrowie, kondycję i jakość życia ? komentuje Herman Karabetyan, szef marketingu Sharp Electronics Europe. – Kolarstwo to połączenie zdobyczy technologicznych i ludzkich osiągnięć, co z kolei odzwierciedla kluczową zasadę firmy Sharp dotyczącą tworzenia technologii inspirowanej ludzkimi potrzebami. Stawiamy sobie za cel wykorzystanie nowych i istniejących technologii firmy Sharp do wspierania tej znakomitej grupy sportowców w osiąganiu jeszcze lepszych wyników, szybszej rekonwalescencji i kontynuacji jej inspirującej podróży po najwyższe sportowe laury. Wsparcie marki Sharp dla zespołu sportowców z 9 krajów europejskich, którzy podczas 225 dni wyścigowych wezmą udział w zawodach kolarskich w 14 różnych krajach, to wielkie paneuropejskie przedsięwzięcie. Pozwoli ono marce Sharp dobitnie zaznaczyć swoją obecność w całej Europie. Od chwili ustanowienia zawodowej grupy kolarskiej w 2007 roku firma Slipstream nieustannie realizuje swoją misję konsekwentnego, ale przede wszystkim etycznego współzawodnictwa. Rok 2011 przyniósł tej grupie największe jak dotąd osiągnięcia: 4 zwycięstwa w etapach, 7 dni w żółtej koszulce lidera i tytuł dla najlepszej drużyny Tour de France. W 2012 roku grupa odniosła kolejny sukces ? Ryder Hesjedal zwyciężył w Giro d?Italia. Było to pierwsze zwycięstwo grupy w Grand Tour. Oprócz współpracy z grupą kolarską przy tworzeniu i wykorzystywaniu nowych technologii, firma Sharp wyposaży drużynę w swoje produkty, m.in.: telewizory AQUOS LCD, systemy audio, panele słoneczne, oczyszczacze powietrza, kuchenki mikrofalowe i parowe, chłodziarki oraz wielofunkcyjne urządzenia biurowe. – Firma Sharp podziela naszą pasję i zainteresowanie innowacjami technologicznymi – powiedział Jonathan Vaughters, CEO Slipstream Sports. – Partnerstwo z firmą Sharp to dla nas wyróżnienie ? będziemy wspólnie pracować nad nowymi technologiami, które pomogą naszym kolarzom odnosić sukcesy i wykonywać swoją codzienną pracę jeszcze lepiej. Współpraca z naszą drużyną daje firmie Sharp szansę wpierania jednych z najwybitniejszych sportowców na świecie. Dodatkowe informacje na temat sponsoringu firmy Sharp, w tym pierwsza prezentacja materiałów nowej grupy, zostaną przekazane w czwartek 28 czerwca o godz. 10.00 podczas konferencji prasowej Tour de France w hotelu Eurotel in Lanaken, w Belgii – 264 Koning Albertlaan. Dodatkowe informacje na temat konferencji: Marya Pongrace [email protected]. Więcej informacji: www.sharp.eu www.youtube.com/SharpEuropewww.facebook.com/SharpEurope www.twitter.com/Sharp_EuropeFirma Slipstream Firma Slipstream Sports jest zaangażowana w promocję etycznego uprawiania sportu oraz w trenowanie kolejnych mistrzów kolarstwa. Grupa Garmin-Sharp bierze udział w pełnym harmonogramie zawodowych wyścigów kolarskich na całym świecie. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie www.slipstreamsports.com. Na temat firmy Sharp Firma Sharp jest liderem w badaniach i rozwoju wysokiej jakości produktów technologicznych. Ta japońska firma z branży elektronicznej oferuje szeroką gamę produktów, wśród których należy wymienić telewizory LCD, systemy audio, sprzęt AGD (m.in. chłodziarki i kuchenki mikrofalowe) oraz oczyszczacze powietrza, które poprawiają jakość powietrza w pomieszczeniach. Nowatorskie rozwiązania, takie jak kuchenki parowe Steamwave (kuchenki mikrofalowe z funkcją gotowania na parze ? 3 w 1), technologia Quattron w telewizorach LCD oraz generatory Plasmacluster wykorzystywane w różnych kategoriach produktowych podkreślają zaangażowanie firmy w innowacyjność. Ponadto ekologiczna strategia firmy to jeden z kluczowych elementów jej filozofii, mający istotny wpływ na opracowanie i wytwarzanie wszystkich produktów. Stosowane przez nas surowce, niskie zużycie energii oraz szeroki recykling wyznaczają światowe standardy.