21.02.2011
Komunikat prasowy Reader?s Digest zwiększa nakład miesięcznika 21.02.2011 14:29 Tarsago Polska Reader?s Digest, wydawca miesięcznika o tym samym tytule zwiększył jego nakład do sześciocyfrowego ? 100 500 egz. (nr 03/2011). To efekt rosnącego zainteresowania magazynem. W styczniu br. wydawnictwo przeprowadziło dwie kampanie promujące miesięcznik Reader?s Digest. Działania przełożyły się na wzrost zainteresowania magazynem, a co za tym idzie decyzję o zwiększeniu jego nakładu. Magazyn Reader?s Digest jest obecny na polskim rynku od 1995 r. Blisko 95 % nakładu trafia bezpośrednio do osób, które zamówiły prenumeratę. W segmencie miesięczników magazyn ten ma największą prenumeratę w Polsce (dane ZKDP). To naprawdę wielki sukces dla Reader?s Digest ? mówi Anna Esden-Tempska, redaktor naczelna miesięcznika Reader?s Digest. ? Czytelnicy na całym świecie docenili zalety czasopisma, dlatego jest to najpopularniejszy miesięcznik świata. Cieszę się, że poszerza się grono naszych wiernych odbiorców w Polsce. Stale wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom czytelników. Zwiększająca się grupa prenumeratorów potwierdza rosnące zainteresowanie tematami poruszanymi na łamach miesięcznika. Z myślą o czytelnikach od nr 3/2011 do stałych rubryk jak zdrowie czy kuchnia dodaliśmy też cykl dotyczący motoryzacji. Tematy i niektóre artykuły z miesięcznika prezentowane są na naszym portalu www.digest.com.pl, który w nowej odsłonie wystartował w styczniu tego roku ? można tu zamówić prenumeratę i zapoznać się z gamą produktów Wydawnictwa Reader?s Digest. Magazyn oprócz prenumeraty można nabyć też w sieci Empik i wybranych kioskach ? dodaje. Miesięcznik Reader?s Digest to czasopismo dla ludzi aktywnych i ciekawych świata. Inspiruje i doradza w wielu dziedzinach życia. Jest w nim wiele pasjonujących historii, interesujących informacji, ciekawostek i przegląd wydarzeń kulturalnych, w których warto uczestniczyć. Magazyn Reader?s Digest w 2010 r. osiągnął średni nakład jednorazowy 94 998 egz.* ze średnią prenumeratą indywidualną 79 910 egz.** *Średni nakład jednorazowy ? dane ZKDP okres styczeń-listopad 2010 ** Średnia Prenumerata wydawnicza indywidualna ? dane ZKDP okres styczeń-listopad 2010