Wiadomości branżowe

Przez Internet zadbasz o bezpieczną podróż

04.03.2010 Komunikat prasowy Przez Internet zadbasz o bezpieczną podróż 04.03.2010 12:55 Mondial Assistance Wymarzony cel podróży wybrany. Walizki spakowane. A polisa? Idealną dla siebie znajdziesz

04.03.2010

Komunikat prasowy Przez Internet zadbasz o bezpieczną podróż 04.03.2010 12:55 Mondial Assistance Wymarzony cel podróży wybrany. Walizki spakowane. A polisa? Idealną dla siebie znajdziesz w kilka chwil w Internecie. Z roku na rok zwiększa się liczba Polaków w sieci. Już nie tylko poszukujemy w niej informacji, czy zawieramy znajomości, ale coraz częściej podejmujemy decyzje, które mogą zaważyć na dalszym życiu. Czy w sieci można kupić zdrowie i bezpieczeństwo? Okazuje się, że tak. W portalu FRU.PL, zajmującym się wyszukiwaniem i rezerwacją biletów lotniczych, wystarczy minuta, by zaplanować podróż, a wraz z nią wybrać odpowiednią polisę turystyczną, która zapewni spokój i poczucie bezpieczeństwa podczas wyjazdu. – O konieczności posiadania polisy podczas wakacji przekonałem się osobiście. W Tajlandii uległem wypadkowi na skuterze. Obrażenia nie były poważne, ale obawiałem się zakażenia. Dlatego konieczna była pomoc medyczna i stała obserwacja. Na szczęście byłem ubezpieczony. Mondial Assistance wywiązał się ze swojego zadania znakomicie. Polisa pokryła wszystkie koszty pomocy medycznej i leków. – zaznacza Jarosław Adamski, Członek Zarządu Travel Interactive S.A., właściciela portalu FRU.PL. Podobnych historii pisanych przez życie są tysiące. Tylko w ubiegłym roku z pomocy medycznej zagranicą organizowanej przez Mondial Assistance skorzystało kilkanaście tysięcy osób. Największy odsetek stanowiły wprawdzie wizyty lekarskie i stomatologiczne, choć zdarzało się, że konieczny był transport air-ambulansem czy poszukiwanie połączone z ratownictwem górskim. Wszystkim, którzy w wirze przedurlopowych obowiązków nie mogą znaleźć czasu na załatwianie formalności. Mondial Assistance i FRU.PL zaoferowały idealne rozwiązanie ? możliwość wykupienia polisy turystycznej przez Internet, wraz z rezerwowanymi biletami lotniczymi. Całość zajmuje kilka chwil. W zamian internauta uzyskuje w pełni zaplanowaną i bezpieczną podróż za bardzo korzystną cenę. Polisa obejmuje koszty leczenia i usług assistance do kwoty 25.000 EUR, a wśród nich transport poszkodowanego, konsultacje i zabiegi medyczne, pobyt w szpitalu, leczenie stomatologiczne, a nawet opiekę nad nieletnimi dziećmi czy poszukiwanie wraz z ratownictwem górskim i morskim. Pakiet gwarantuje także ochronę w razie nieszczęśliwego wypadku, zapewnia zwrot kosztów opóźnienia, zniszczenia oraz utraty bagażu podróżnego, a ponadto zawiera ubezpieczenie OC względem osób i rzeczy. Przydatnym rozwiązaniem, zwłaszcza dla internautów rezerwujących podróż z dużym wyprzedzeniem, jest możliwość ubezpieczenia się od niezawinionej anulacji lotu. Dla nich szczególnie dotkliwe są nieprzewidziane sytuacje uniemożliwiające wyjazd. Dlatego niezależnie, czy powodem rezygnacji z wakacji był wypadek, kradzież dokumentów, egzamin czy np. rozpoczęcie nowej pracy, ubezpieczyciel zwraca poniesione koszty rezerwacji, nawet do kwoty 3.000 EUR. Tygodniowa polisa turystyczna dostępna we FRU.PL kosztuje zaledwie 35 zł. O ubezpieczeniu warto pamiętać. W skrajnych sytuacjach bowiem, w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia, pozwala ono zaoszczędzić nawet kilkaset tysięcy złotych. Grupa Mondial Assistance: interwencja, co 2 sekundy w każdym miejscu świata Mondial Assistance jest międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Obecnie zatrudnia ponad 9.350 osób, które porozumiewają się 40 językami, współpracując z siecią 400.000 usługodawców i 180 korespondentów na całym świecie. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. Grupa Mondial Assistance jest częścią Grupy Allianz. www.mondial-assistance.com, www.mondial-assistance.pl FRU.PL Serwis wyszukiwania i rezerwacji biletów lotniczych online zarządzany przez spółkę Travel Interactive S.A. Istnieje od końca 2007 roku. W roku ubiegłym nagrodzony w rankingu Travelport GDS jako ?Biuro podróży o największej dynamice sprzedaży w 2009 roku?. Wyposażony w Centrum Rezerwacji, pozostające z klientami w kontakcie, na każdym etapie podróży, stwarza także możliwość rezerwacji hotelu i wynajęcia samochodu w docelowym mieście podróży.

A to już wiesz?  Imtech Polska wspiera edukację: po technikum z wiedzą praktyczną i zawodem w ręku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy