Wiadomości branżowe

Pracownicy i dostawcy Nestlé w wyjątkowym projekcie

Pracownicy i dostawcy Nestlé w wyjątkowym projekcie
10.06.2011 Komunikat prasowy Pracownicy i dostawcy Nestlé w wyjątkowym projekcie 10.06.2011 13:44 Nestlé Polska S.A. W maju 2011 pracownicy i dostawcy Nestlé Polska S.A. Oddział

10.06.2011

Komunikat prasowy Pracownicy i dostawcy Nestlé w wyjątkowym projekcie 10.06.2011 13:44 Nestlé Polska S.A. W maju 2011 pracownicy i dostawcy Nestlé Polska S.A. Oddział w Rzeszowie, wraz z rodzinami zaangażowali się w niecodzienną inicjatywę. Wcielając się w role aktorów, otrzymali niepowtarzalną okazję, by ? przyświecającą ich pracy ? misję ?To my tworzymy jakość? osobiście potwierdzić w kampanii reklamowej posiłków oraz soków Gerber i Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Ich wypowiedzi ?od kuchni? na temat przygotowywania posiłków oraz żywienia dzieci stały się podstawą 3 reklam stworzonych w formie tzw. testimoniali. Zaangażowanie w akcję osób tak blisko związanych z firmą, było nieprzypadkowe ? to właśnie oni na co dzień dbają o najwyższą jakość produktów Gerber i robią to z myślą o wyjątkowych konsumentach ? niemowlętach i małych dzieciach, również własnych. Bohaterami spotów są osoby zaangażowane w proces przygotowywania posiłków i soków Gerber oraz Gerber DoReMi na różnych etapach ich powstawania:Agata Król ? córka sadownika, Pana Stanisława Szurka, który od 17 lat dostarcza owoce dla zakładu produkcyjnego w Rzeszowie. Agnieszka Niewiara ? Koordynator ds. Jakości, pracownik laboratorium ? odpowiada za szeroki zakres działań związanych z zapewnianiem jakości i bezpieczeństwa produktów. Grzegorz Micał ? Operator Produkcji ? w swojej codziennej pracy zaangażowany jest w wytwarzanie posiłków i soków Gerber. ?Naszą misją jest tworzenie produktów bezpiecznych, o najwyższej jakości, a zrealizowany projekt był okazją do tego, by powiedzieć o tym głośno i osobiście. Nikt nie mógł zrobić tego lepiej niż osoby bezpośrednio zaangażowane w proces produkcji wyrobów dla najmłodszych, które dodatkowo są rodzicami. Ogłosiliśmy zatem casting. Zainteresowanie akcją przekroczyło nasze najśmielsze przewidywania. Wybór był niesamowicie trudny, ale dziś wszyscy jesteśmy dumni z efektów? ? powiedziała Anna Mitura, Group Product Manager, Nestlé Nutrition. Zaangażowanie w komunikację marketingową osób bezpośrednio związanych z przygotowaniem wyrobów marki Gerber to unikatowa forma przekazu w kategorii posiłków dla niemowląt i małych dzieci. Jest to pierwszy tego typu projekt realizowany przez markę Gerber. ?W kampanii mogły wziąć udział tylko 3 rodziny. Wszyscy jednak podpisujemy się pod ich słowami. Zarówno jako pracownicy, jak i konsumenci doskonale wiemy, że jakość i bezpieczeństwo produktów, zwłaszcza dla najmłodszych, to gwarancja zdrowia i uśmiechu maluchów i ich rodziców oraz podstawa zaufania klientów. Bardzo dziękuję wszystkim za udział i zaangażowanie w akcję. Wierzę, że tego typu projektów będzie więcej? ? dodała Anna Mitura.Kampania reklamowa posiłków oraz soków Gerber i Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition) prowadzona jest od 27 maja 2011 w telewizji, magazynach parentingowych i kobiecych, serwisach internetowych oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Za kreację kampanii ? zaplanowanej do końca sierpnia 2011 (Internet) oraz września 2011 (prasa i TV) z możliwością przedłużenia ? odpowiedzialny jest Dział Marketingu Nestlé Nutrition wspólnie z agencją Legend Group. Spoty telewizyjne przygotował dom produkcyjny Tango Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Materiały multimedialne oraz graficzne związane z kampanią dostępne są na www.nestle.pl.

A to już wiesz?  Czy seks po porodzie może być udany?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy