20.02.2013
Komunikat prasowy Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie z marką PURINA ONE i pokaż swoje zdjęcie z kotem w samym centrum Warszawy 20.02.2013 16:50 Nestlé Polska S.A. Zdjęcie Twoje i Twojego kota w samym centrum miasta? To nie fotomontaż! Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie ?Widoczne zdrowie dziś i jutro? z marką PURINA ONE, zobacz, jak karma PURINA ONE wpływa na wygląd i zachowanie Twojego ulubieńca i wygraj atrakcyjne akcesoria lub zapas karmy. Jeśli dodatkowo wgrasz swoje zdjęcie z kotem na stronie www.kociarze.pl, zostanie ono wyświetlone w dniach 7-9 maja 2013r. w centrum Warszawy. Na zgłoszenia czekamy do 1 marca 2013 r. Już po raz kolejny marka PURINA zaprasza do podjęcia 3-tygodniowego wyzwania. Aby wziąć udział w akcji, należy zarejestrować się na stronie www.kociarze.pl w okresie od 14.01.2013 r. do 01.03.2013 r., przez 3 tygodnie karmić swojego kota wyłącznie karmą PURINA ONE i obserwować jak wpływa ona na stan zdrowia, wygląd i zachowanie ulubieńca. Wyniki tych obserwacji należy notować w specjalnej aplikacji konkursowej na stronie www.kociarze.pl, gdzie można również umieszczać zdjęcia i filmy. Uczestnicy, którzy udokumentują udział w akcji w sposób najbardziej interesujący, kompleksowy i rzetelny mogą wygrać zapas karmy PURINA ONE i akcesoria dla kota. Szansę na wygraną mają również Ci uczestnicy akcji, którzy za pomocą aplikacji konkursowej, poprzez e-mail lub Facebook polecą 3-tygodniowe wyzwanie swoim znajomym posiadającym koty. Nagrody otrzymają osoby, z polecenia których najwięcej osób weźmie udział w akcji. Wszystkich zwycięzców poznamy 30 kwietnia 2013 r. Każdy uczestnik może również wgrać swoje zdjęcie z kotem na stronie www.kociarze.pl i pokazać je tysiącom ludzi na jednym z największych w Polsce ekranów reklamowych. Wszystkie zdjęcia zostaną wyemitowane w dniach 7-9 maja 2013 r. na tablicy świetlnej znajdującej się przy Rondzie Dmowskiego w centrum Warszawy, niedaleko popularnej ?Rotundy?. Każdy otrzyma pamiątkowe zdjęcie z emisji, którym będzie mógł pochwalić się znajomym, np. na Facebooku. 12 lutego 2013 r. marka PURINA ONE pokazała na tablicy zdjęcia pierwszych uczestników akcji. Warunki akcji ?3-Tygodniowe Wyzwanie ? Widoczne Zdrowie dziś i jutro 2013? określa regulamin akcji, dostępny na stronie www.kociarze.pl Organizatorem konkursu jest agencja MeatNet s.c. Akcja wspierana jest kampanią internetową, telewizyjną i prasową. Pomysłodawcami i realizatorami promocji z wykorzystaniem tablicy świetlnej są agencje MeatNest s. c. i Adequate Sp. z o.o. *** PURINA ONE to karma dla kotów stworzona przez dietetyków i lekarzy weterynarii PURINA. Produkty PURINA ONE zawierają wysokiej jakości składniki odżywcze, które wspierają rozwój zwierząt w każdym wieku i są dostosowane do ich potrzeb żywieniowych i stylu życia. Receptury PURINA ONE zawierają unikalną formułę Actilea, opracowaną specjalnie po to, by wspomóc układ odpornościowy kota, by cieszył się dobrym zdrowiem i samopoczuciem.