22.11.2010
Komunikat prasowy Pakiet Premium od Glossy Media 22.11.2010 15:03 Portal Gazeta.pl Oferta sieci reklamy internetowej Glossy Media powiększyła się o pięć popularnych serwisów: FineLIFE.pl, Wysokieobcasy.pl, Zwierciadlo.pl, iWoman.pl i Sukcesmagazyn.pl. Serwisy zasilają nowo utworzony pakiet Premium. W nowym pakiecie Premium sieci Glossy Media znalazły się popularne serwisy kobiece, w tym strony znanych magazynów: ?Sukces” (Wydawnictwo Przekrój), ?Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), ?Wysokie Obcasy” (Agora SA), FineLIFE (magazyn Lidii Popiel) oraz iWoman.pl (Grupa Money.pl). Nowy pakiet skierowany jest do reklamodawców zainteresowanych promocją swoich produktów i usług wśród użytkowniczek, które korzystają z unikalnych i wartościowych treści autorskich związanych ze znanymi markami. – Serwis iWoman.pl adresowany do kobiet o ponadstandardowym potencjale nabywczym i aspirujących doskonale wpisuje się w nowy produkt reklamowy sieci Glossy Media. Połączenie serwisów o podobnej charakterystyce zapewnia szeroki zasięg pakietowi Premium, czyniąc go atrakcyjnym dla reklamodawców poszukujących efektywnej komunikacji dla produktów upmarketowych – Tomasz Pudlis, dyrektor sprzedaży, Money.pl. – Dla fineLIFE.pl przystąpienie do sieci to przede wszystkim umożliwienie lepszego dotarcia do klientów ze swoją ofertą oraz profesjonalny accounting reklamowy ze strony dużego i znanego partnera – mówi Lidia Popiel, redaktor naczelna fineLIFE.pl. – Zamierzamy wyjść do użytkownika z reklamami, które mają szansę „miękko” i naturalnie zwrócić uwagę na produkt. Naszym zdaniem jest to kierunek, w jakim obecnie zmierza skuteczna reklama internetowa, zwłaszcza w przypadku promocji marek luksusowych – mówi Aleksandra Biernacka, Dyrektor Wydawniczy Portalu Zwierciadlo.pl. – Cieszy nas współpraca z Glossy Media, która zajmie się sprzedażą powierzchni reklamowych w serwisie magazynu ?Sukces”. Mamy nadzieję na bogaty Przekrój kontaktów i niejeden wspólny Sukces – Grzegorz Wilczek, dyrektor biura reklamy w Wydawnictwie Przekrój. Obecnie w portfolio Glossy Media znajduje się ponad 80 witryn internetowych, których łączny zasięg wynosi 62,21% w kategorii Kobieta*. Sieć reklamy internetowej Glossy Media, oprócz standardowych form reklamowych, mailingu reklamowego czy newsletterów, oferuje także niestandardowe działania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów, np.: serwisy specjalne czy reklamę z wykorzystaniem technologii AdTaily. Glossy Media posiada w ofercie także reklamy wielkoformatowe (wideboard i triboard). Zadaniem Glossy Media jest jak najlepsze dopasowanie reklamy do grup celowych dobieranych kontekstowo według takich kategorii, jak: uroda, moda czy zdrowie. W tym celu powstało łącznie 10 pakietów tematycznych, m.in.: ?Kobieta i lifestyle”, ?Kobieta i dziecko”, ?Kobieta i moda”, ?Kobieta i zdrowie”, ?Kobieta po godzinach” oraz ?Dziewczyna”. Sieć, dzięki współpracy z AdTaily, dociera także do mikrospołeczności kobiecych, skupionych przy forach dyskusyjnych czy blogach. * Źródło: MegaPanel PBI/Gemius, sierpień 2010.