Wiadomości branżowe

Nowość w ofercie reklamowej Gazeta.pl – InPerson

21.03.2012 Komunikat prasowy Nowość w ofercie reklamowej Gazeta.pl – InPerson 21.03.2012 15:05 Portal Gazeta.pl Reklama w formie przyciągającego uwagę materiału wideo prezentującego produkt lub ambasadora

21.03.2012

Komunikat prasowy Nowość w ofercie reklamowej Gazeta.pl – InPerson 21.03.2012 15:05 Portal Gazeta.pl Reklama w formie przyciągającego uwagę materiału wideo prezentującego produkt lub ambasadora marki ? to InPerson, czyli nowy format reklamowy Gazeta.pl. InPerson, wyświetlany na stronie internetowej jako wierzchnia warstwa, pozwala na wykorzystanie najnowszych trendów w reklamie wideo i budowę interakcji z użytkownikami sieci. Dzięki niemu możliwe jest ciekawe przedstawienie produktu lub wykorzystanie ambasadora marki, który opowie o zaletach produktu. W formacie reklamowym, oprócz wideo, prezentowane są internautom dodatkowe opcje ? po naciśnięciu na wybrane zagadnienie każdy użytkownik może dowiedzieć się jeszcze więcej o marce, np. w kolejnym wideo albo przenieść się na stronę internetową dedykowaną marce. Zobacz, jak działa format InPerson>>>InPerson może być wyświetlany na stronach z grupy Gazeta.pl, które pozwalają na emisję formatów warstwowych ? m.in. na głównej stronie Gazeta.pl, w serwisach Wiadomości, Kobieta, eDziecko.pl, Zdrowie, Plotek.pl i Sport.pl. Więcej o reklamie na stronach grupy Gazeta.pl – Reklama.gazeta.pl.

A to już wiesz?  Wyspa Zdrowia Marwit. Owocudnie w Ustroniu Morskim. Ostatni przystanek: Świnoujście

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy