Wiadomości branżowe

Nowe serwisy w portfolio Glossy Media

18.03.2010 Komunikat prasowy Nowe serwisy w portfolio Glossy Media 18.03.2010 11:44 Portal Gazeta.pl Oferta sieci reklamy internetowej Glossy Media powiększyła się o kolejnych 8 serwisów.

18.03.2010

Komunikat prasowy Nowe serwisy w portfolio Glossy Media 18.03.2010 11:44 Portal Gazeta.pl Oferta sieci reklamy internetowej Glossy Media powiększyła się o kolejnych 8 serwisów. Włączone do niej zostały strony: ebobas.pl, świat-zdrowia.pl, polskastacja.pl, jejswiat.pl, dobrakuchnia.com oraz serwis telemagazyn.pl, a także dwa nowe serwisy należące do Grupy Stylistka. Do portfolio Glossy Media dołączyły dwa serwisy Grupy Stylistka: Przepisy.net i Fajnamama.pl. Dodatkowo, w ramach współpracy z Glossy Media, od marca br. Grupa Stylistka udostępnia sieci całą powierzchnię reklamową we wszystkich swoich serwisach. Glossy Media obejmuje także serwisy: ebobas.pl, świat-zdrowia.pl, polskastacja.pl, dobrakuchnia.com, telemagazyn.pl – należący do Polskapresse, a także witrynę jejswiat.pl, która zawiera m.in. serwisy: jejuroda.pl, jejmoda.pl czy jejpsyche.pl. Obecnie w portfolio Glossy Media znajduje się kilkadziesiąt witryn internetowych, których łączny zasięg wynosi 66,68% w kategorii Kobieta*. Glossy Media, oprócz standardowych form reklamowych, mailingu reklamowego czy newsletterów, oferuje także niestandardowe działania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów, np.: serwisy specjalne czy reklamę z wykorzystaniem technologii AdTaily. Glossy Media posiada w ofercie także reklamy wielkoformatowe (wideboard i triboard). Zadaniem Glossy Media jest jak najlepsze dopasowanie reklamy do grup celowych dobieranych kontekstowo według takich kategorii, jak: uroda, moda czy zdrowie. W tym celu powstało łącznie 9 pakietów tematycznych: ?Kobieta i lifestyle”, ?Kobieta i dziecko”, ?Kobieta i moda”, ?Kobieta i uroda”, ?Kobieta i kulinaria”, ?Kobieta i zdrowie”, ?Kobieta i zakupy”, ?Kobieta po godzinach” oraz ?Dziewczyna”. Sieć, dzięki współpracy z AdTaily, dociera także do mikrospołeczności kobiecych, skupionych przy forach dyskusyjnych czy blogach. * Źródło: MegaPanel PBI / Gemius, grudzień 2009.

A to już wiesz?  Na przekór grypie ? świadomi zagrożeń sięgajmy po szczepionki

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy