30.05.2014
Komunikat prasowy Nowa odsłona serwisu Kafeteria.pl 30.05.2014 17:54 Wirtualna Polska SA Grupa Wirtualna Polska prezentuje nową odsłonę jednego z najpopularniejszych serwisów lifestyle?owych dla kobiet ? Kafeteria.pl (ponad 2,6 mln RU i 18 mln PV miesięcznie*). Witryna adresowana jest do nowoczesnych kobiet, szukających ciekawych treści dotyczących m.in. stylu życia, zdrowia czy urody. Serwis został gruntownie odświeżony i przebudowany. Publikowane w nim treści zostały zorganizowane w siedmiu kategoriach tematycznych: Felietony, Zdrowie i uroda, Seks i związki, Styl życia, Kultura, Kuchnia oraz Damska Torebka. W tej ostatniej pojawią się informacje na temat nowości kosmetycznych, testy oraz porady specjalistów. Na witrynie można również znaleźć odnośniki do Forum oraz Kafeterii TV. ? Dzięki nowej szacie graficznej Kafeteria.pl zyskała na przejrzystości i stała się nowoczesnym serwisem z lepiej wyeksponowanym kontentem ? mówi Edyta Sidwa, Product Manager obszaru People w Grupie Wirtualna Polska. ? To jednak dopiero początek rewolucji. Niebawem pojawią się nowe funkcjonalności oraz zostanie uruchomiona nowoczesna strona mobilna ? wyjaśnia. Oprócz nowego wygładu zmieni się również linia wydawnicza serwisu. ? W nowej Kafeterii nie zabraknie ważnych, nieraz kontrowersyjnych tematów, ubranych w dobitne, ale eleganckie słowa ? zapewnia Magda Trawińska-Kosik, Redaktor Naczelna serwisu. Kafeteria.pl to przede wszystkim tematy z życia kobiet dot. związków, macierzyństwa czy rodzicielstwa. Teksty opierają się m.in. na historiach z listów do redakcji. Istotna częścią serwisu są felietony, reportaże, opinie oraz recenzje, a także porady specjalistów z zakresu zdrowia i urody. Więcej: Kafeteria.pl *Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, Marzec 2014