14.01.2014
Komunikat prasowy Nowa kampania marki Gripex : wielkie poszukiwania Grypy 14.01.2014 13:07 Gripex W drugim tygodniu stycznia 2014r. marka Gripex, należąca do portfolio USP Zdrowie, rozpoczyna kampanię, której celem będzie zobrazowanie, jak Polacy postrzegają Grypę i Przeziębienie. Żartobliwa konwencja i zaangażowanie konsumentów pozwolą sprawdzić, czy Grypa w naszych oczach to kobieta z irokezem czy może mężczyzna o okrągłej twarzy i spiczastym nosie. Akcję rozpocznie uruchomienie aplikacji konkursowej umożliwiającej stworzenie portretu pamięciowego najczęstszych zimowych chorób. Sezon zimowy zmusza do stawienia czoła grypie i przeziębieniu. Marka Gripex stanie w pierwszym szeregu tej walki rozpoczynając kampanię ?Wielkie poszukiwanie Grypy i Przeziębienia?. Walka poprzez ośmieszenie choroby i obnażenie naszych wyobrażeń na jej temat potrwa do lutego 2014r. Już w pierwszym tygodniu stycznia 2014 roku na stronie internetowej www.portretgrypy.pl wystartuje interaktywny konkurs Gripex, który umożliwi Polakom stworzenie własnego portretu pamięciowego Grypy. W pierwszej fazie kampanii internauci w oparciu o swoje doświadczenia, będą mogli zilustrować tę uciążliwą chorobę z przymrużeniem oka. Czy Grypa ma twarz okrągłą czy chudą i zawziętą? Czy jej oczy są małe czy wybałuszone? A może ma spiczasty nos i irokeza? Te i inne cechy pozwolą zidentyfikować Grypę i Przeziębienie. Na podstawie najczęściej wskazywanych odpowiedzi, z dużą dokładnością i jeszcze większą dawką poczucia humoru, opublikowany zostanie najbardziej powszechny portret pamięciowy przeciętnej choroby. Najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone. – Tegoroczna kampania w żartobliwy i angażujący sposób pozwoli nam sprawdzić, jak Polacy postrzegają grypę, czy potrafimy na nią spojrzeć z dystansem czy może jest dla nas straszna i przerażająca ? mówi Monika Gąska, Product Manager USP Zdrowie ? Marka podejmuje w ten sposób problem w zabawnej, prześmiewczej konwencji odwrotu od grypy, który jest możliwy, gdy mamy w zanadrzu skuteczny lek ? dodaje Monika Gąska. Kampania potrwa do kwietnia 2014r. i oprócz kanałów Digital, obejmie radio i telewizję. Koncept kreatywny przygotowały agencje Unlimited oraz MSL Social Hive. Realizacją zajęła się Connectmedica. Działania PR prowadzi MSLGROUP a zakupem mediów zajmie się dom mediowy Starcom.