Informacja dla mediów
KeVita – nowość na polskim rynku! Niezwykły smak odświeżającej kombuchy ze słonecznej Kalifornii już w Warszawie!
Warszawa, 4 września 2019 r.
Na zabiegane życie skarżą się już wszyscy, nie tylko mieszkańcy dużych miast. Dla każdego chwila wytchnienia jest na wagę złota. Niezależnie od tego czy to poranny trening jogi na łonie natury, popołudniowa sesja pilatesu w nowym, modnym studio czy wieczorne wyjście ze znajomymi na szybkiego drinka, znalezienie momentu dla siebie jeszcze nigdy nie wydawało się tak ważne i potrzebne. To chwile, którym towarzyszyć chce kombucha o nazwie KeVita – nowość na polskim rynku, dostępna jest już w wybranych sklepach i punktach w Warszawie.
Według tegorocznego raportu „Nowa era motywacji” przygotowanego przez Hays Poland we współpracy z Mind & Soul Business, średnio połowa Polaków przyznaje, że pracuje ponad 40 godzin tygodniowo. Przeciążenie nakładem pracy oraz brakiem czasu może negatywnie przekładać się na samopoczucie oraz relacje z innymi, a co za tym idzie – na brak satysfakcji w tych obszarach; presja zadań odbija się też na zdrowiu. Dlatego tak ważna jest umiejętność zatrzymania się, znalezienia chwili na spędzenie czasu z najbliższymi, czy aktywność fizyczną. Na znaczeniu zyskują programy rozwojowe, działania wellness, a także odpowiednio zbilansowana dieta, które w sposób efektywny podnoszą jakość życia i wydajność pracy.
Warto odnotować także, że coraz większą popularnością w Polsce cieszą się regularne zajęcia fizyczne. Jak pokazuje raport „European Health & Fitness Market Report 2019” opracowany przez firmę doradczą Deloitte, obecnie w Polsce aktywnie na zajęciach fizycznych czas spędza ok. 3 mln dorosłych Polaków. Rośnie popularność zajęć takich jak joga i pilates, zapewniających rozwój nie tylko poszczególnych partii ciała, ale pomagających w odzyskaniu równowagi psychicznej, tak ważnej w realizacji codziennych zadań i obowiązków. Aktywność fizyczna ma bardzo duży wpływ na codzienne funkcjonowanie oraz zdrowy sen. Oprócz ćwiczeń istotne jest spożywanie właściwie skomponowanych posiłków, uwzględniających warzywa, owoce oraz zdrowe tłuszcze, jak również odpowiednia ilość napojów spożywanych w ciągu dnia. I choć woda wydaje się najlepszym wyborem w chwili pragnienia, to czasem nawet ona może nam się znudzić. Warto wówczas sięgnąć po jej równie i smaczne alternatywy, takie jak KeVita – pyszny produkt, który zaspokaja pragnienie nie tylko fizyczne, ale i nowych doznań, jednocześnie wpisując się w aktualne trendy żywieniowe.
– KeVita to kombucha, czyli napój powstały na drodze fermentacji z udziałem cukrów i mikroorganizmów. Każdy łyk KeVita jest pełen organicznych kwasów, które wraz z żywymi kulturami bakterii dają intrygujący, nowatorski smak. Lekka słodycz uzyskiwana jest dzięki zastosowaniu organicznego cukru trzcinowego oraz niewielkiej ilości słodzika z liści stewii. KeVita została stworzona w kalifornijskiej miejscowości Ojai, gdzie Bill Moses, lokalny wytwórca organicznych win spróbował niezwykłego napoju wytwarzanego przez holistyczną dietetyczkę, Chakrę Earthsong. Oboje postanowili połączyć siły, doskonaląc smak i recepturę tego lokalnego specjału. Tak oto powstał innowacyjny produkt, o którym obecnie mówi cały świat. Jednak, chociaż KeVita stała się już globalnym graczem w kreowaniu światopoglądu na rynku napojów, wciąż jest warzona i butelkowana w słonecznej Kalifornii – powiedziała Katarzyna Kołtuniewicz, kierownik marki w zespole Future Brands by PepsiCo.
Na polskim rynku KeVita Master Brew Kombucha oferowana jest w 3 wariantach smakowych: słodko-kwaśnego połączenia ananasa z brzoskwinią, wytrawnej wiśni oraz lekko pikantnego imbiru. Najwyższej jakości składniki w połączeniu z rzemieślniczą precyzją gwarantują prosty, a jednocześnie smaczny i nowatorski napój, którym można się cieszyć o każdej porze dnia. Master Brew Kombucha marki KeVita dostępna jest już w wybranych warszawskich sklepach oraz punktach ze zdrową żywnością; będzie ją można także kupić w wybranych studiach jogi i pilatesu na terenie Warszawy oraz w barach.
– KeVita podziela pasje naszych konsumentów – chcemy inspirować ich do zdrowego życia i codziennego próbowania nowych rzeczy. Pokazujemy, że osiągnięcie równowagi życiowej nie wymaga wywrócenia życia do góry nogami i rozpoczęcia wszystkiego od nowa. Czasem wystarczy chwila zatrzymania i relaksu, sesja jogi, pilatesu czy innych ulubionych ćwiczeń, której towarzyszy łyk KeVita, a nasze wewnętrzne baterie znów będą naładowane. KeVita Master Brew Kombucha może nam również towarzyszyć podczas spędzania czasu z przyjaciółmi w ulubionym barze – znakomicie sprawdza się zarówno w roli składnika drinków, jak też do samodzielnego picia – dodała Katarzyna Kołtuniewicz.
Wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, PepsiCo stale poszerza swoją ofertę produktów żywnościowych i napojów. Kieruje się przy tym swoją filozofią, Winning with Purpose, która definiuje ambicję firmy dotyczącą osiągania zrównoważonych wyników biznesowych, czyli uwzględniających pozytywny wpływ na planetę i społeczności. Oprócz powszechnie znanych i lubianych marek firmy, w ostatnim czasie na polskim rynku pojawiły się gęste soki typu smoothie pod marką Naked Juice, produkty owsiane do szybkiego przygotowania pod marką Quaker, a teraz przyszedł czas na Master Brew Kombuchę marki KeVita – pyszny napój, którym można się cieszyć o każdej porze dnia. Lista tych produktów z pewnością będzie się sukcesywnie wydłużać.
Wykaz punktów w których aktualnie można kupić Master Brew Kombuchę marki KeVita:
• Ekologika, Warszawa, ul. Opaczewska 43
• Carrefour Express, Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 8
• Carrefour Express, Warszawa, ul. Dobra 17
• Carrefour Express, Warszawa, ul. Gagarina 2
• Carrefour Express, Warszawa, pl. Bankowy 4
• Carrefour Express, Warszawa, ul. Pełczyńskiego 16
• Carrefour, Warszawa, al. Rzeczypospolitej 1
• Delikatesy Dr Gaja, Warszawa, ul. Wrocławska 21
• Sarmackie Smakołyki, Warszawa, ul. Włodarzewska 58F
• Sklep zielarski „Niezłe ziółko”, Warszawa, ul. Światowida/róg ul. Ćmielowskiej, pawilon 73/74
• Zielony bocian, Warszawa, ul. Mickiewicza 38
• Lipton Point, Warszawa, Dworzec Centralny
• Sala prób „Źle i tanio”, Warszawa, ul. Wał Miedzeszyński 262
• Mommo good food, Warszawa, al. Jerozolimskie 28
• Carrefour, Konstancin Jeziorna, ul. Warszawska 171
• L’Atelier Athletique, Konstancin Jeziorna, al. Wojska Polskiego 3
***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 roku ponad 64 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy