Żywność

Nagroda główna w wysokości 100.000 zł

Nagroda główna w wysokości 100.000 zł
Informacja dla mediów A Ty, co widzisz w Cheetos? Nowe chrupki Cheetos Crunchos i nagroda główna w wysokości 100.000 zł pobudzą Twoją wyobraźnię! Warszawa, 30

Informacja dla mediów

A Ty, co widzisz w Cheetos? Nowe chrupki Cheetos Crunchos i nagroda główna w wysokości 100.000 zł pobudzą Twoją wyobraźnię!
Warszawa, 30 stycznia 2019 r.

Takiego konkursu jeszcze w Polsce nie było – znana i lubiana marka Cheetos proponuje konsumentom niecodzienną zabawę, a jednocześnie możliwość grania o 100 000 zł! Muzeum Cheetos to jedyne w swoim rodzaju miejsce, w którym na pokaz wystawione mogą zostać prawdziwe chrupki Cheetos Crunchos o kształtach zbliżonych do postaci, roślin, zwierząt, przedmiotów lub obiektów architektury. O umieszczeniu niecodziennych eksponatów w muzeum decydują konsumenci – otwierając paczki z Cheetos Crunchos mogą uznać, że zamiast schrupać kolejny pyszny kształt, lepiej jego zdjęcie wstawić na wystawę. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 4 lutego do 10 marca 2019 roku na www.muzeumcheetos.pl.

Każda chrupka Cheetos Crunchos ma inny kształt – ich proces produkcji sprawia, że nie ma dwóch takich samych. A przy tym często przypominają coś, co już skądś znamy – np. konika morskiego, kota, czy krzywą wieżę w Pizie. W Ameryce konkurs ten zapoczątkował niezwykłe poruszenie wśród konsumentów, którzy z wielkim zaangażowaniem ruszyli na poszukiwania najbardziej niecodziennych kształtów Cheetos Crunchos, jakie kiedykolwiek im się trafiły w paczkach tej popularnej przekąski.
Niezwykle przyjemnie jest chrupać pyszne Cheetos Crunchos, ale uwaga: może warto przyjrzeć się bliżej poszczególnym chrupkom wyjmowanym z paczki? Bo jeśli znajdziesz niespotykany kształt, na przykład dwa nagie miecze spod Grunwaldu, możesz powalczyć o nagrodę główną w konkursie – niebagatelne 100.000 zł! Aby wziąć w nim udział i wstawić swój własny eksponat do Muzeum Cheetos, wystarczy że sfotografujesz znaleziony kształt, a po zarejestrowaniu na stronie konkursowej www.muzeumcheetos.pl wyślesz zgłoszenie, zawierające wykonane zdjęcie wraz z jego kreatywnym opisem – powiedziała Katarzyna Frydrych, Kierownik Marki Cheetos w PepsiCo.
W konkursie wykorzystać można nowy wariant chrupek, Cheetos Crunchos, dostępny w sklepach detalicznych na terenie Polski, w dwóch pysznych smakach: Sweet Chilli oraz Cheese & Ham Toast. Sprzedaż promocyjnych opakowań trwa od 4 lutego do 10 marca 2019 roku lub do wyczerpania zapasów produktów promocyjnych. Zwycięzca konkursu otrzyma premię pieniężną w wysokości 100 000 zł, a laureaci nagród I i II stopnia zostaną nagrodzeni kwotami odpowiednio 10 000 zł oraz 1000 zł. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie wielokrotnie. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu i warunków udziału znajdują się w regulaminie konkursu dostępnym pod tym linkiem.
W Ameryce konkurs cieszył się takim powodzeniem, że po jego zakończeniu powstało prawdziwe Muzeum Cheetos przy centralnym placu Nowego Jorku – Times Square. Fani Geparda Chestera i firmowanej przez niego przekąski mieli tam okazję zobaczyć najbardziej niezwykłe kształty, a wszystkie ściany były wykonane oczywiście z chrupek Cheetos – dodała Katarzyna Frydrych.
Kampania 360° pod hasłem „A Ty, co widzisz w Cheetos?” obejmuje zasięgiem TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz kreatywne samplingi. Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital oraz spot TV (link do spotu) odpowiada VMLY&R Poland. Agencja przygotowała także promocyjne i produktowe reklamy w przerywniku oraz konkursowy landing page. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Organizacją i obsługą samplingów zajmuje się agencja EWESA. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

A to już wiesz?  Przekąski na stok

A Ty, co widzisz w Cheetos?

O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy