23.06.2010
Komunikat prasowy Marka WINIARY na fali tryumfów ? cztery prestiżowe nagrody pod rząd 23.06.2010 11:16 Winiary Na przełomie kwietnia i maja 2010 odbyło się coroczne badanie PremiumBrand. W tym roku tytuł Marki Wysokiej Reputacji zdobyła marka WINIARY. O wygranej zdecydowały głosy konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Listę laurów dla marki WINIARY poszerzyły kolejne nagrody zdobyte 16 i 17 czerwca ? Przeboje FMCG, Perły Rynku 2010 oraz Złote Godło na European Trusted Brands. W badaniu PremiumBrand* Respondenci poddawali ocenie cztery główne wymiary reputacji: referencje, atmosferę medialną, marka jako pracodawca oraz zaangażowanie. W trzech pierwszych kategoriach marka WINIARY zdobyła znakomity wynik, plasując się w pierwszej piątce najwyżej ocenianych brandów ? niezależnie od różnic demograficznych między respondentami. Świadczy to o niezachwianej pozycji marki wśród całego społeczeństwa. Dało się jednak zauważyć, że najlepsze oceny wystawiały kobiety, powyżej 35 roku życia. Jest to modelowa grupa docelowa marki WINIARY, więc takie preferencje są dla niej wynikiem naturalnym i jak najbardziej pożądanym. Według badania PremiumBrand* markę WINIARY zna ponad 95% społeczeństwa, a aż 87% osób korzysta z jej produktów. Oczywiście większość stanowią kobiety z grupy docelowej. ?WINIARY jest marką tradycyjna i z tradycjami ? od wielu lat konsekwentnie buduje swój wizerunek, oparty na takich wartościach jak smak, zdrowie i kultura jedzenia posiłków. Wiarygodność marki w tych obszarach przekłada się na sympatie i lojalność naszych konsumentów. Ich zaufanie ? tak pięknie widoczne w wynikach badania PremiumBrand ? to efekt pracy wielu ludzi, którzy z pasją podchodzą do budowania reputacji marki WINIARY. Ogromnie się cieszę, że ich wysiłek został ukoronowany prestiżowymi nagrodami i to od razu kilkoma na raz. W takich chwilach satysfakcja z codziennej pracy wzrasta po stokroć!? ? powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, Marketing Manager marki WINIARY. Czytelnicy ?Wiadomości Handlowych? w drodze plebiscytu wybrali Pomysł na?Soczyste żeberka i Soczyste skrzydełka z miodem jako najlepsze produkty w 2010 roku, w kategorii fix. Natomiast Kostka do smaku WINIARY zwyciężyła w kategorii ?Przyprawy i Buliony?. Niezależną od wydawcy analizę ankiet przeprowadził instytut GfK Polonia i na ich podstawie wyłonił laureatów. Przeboje FMCG Kostka do smaku WINIARY wygrała także 17 czerwca w konkursie ogłoszonym przez magazyn ?Życie Handlowe? – Przebojach FMCG 2010. W swojej kategorii tryumfował tam również Majonez Dekoracyjny WINIARY. European Trusted Brands Na prestiżowym konkursie European Trusted Brands marka WINIARY triumfowała już w poprzednich latach. W tym roku ? w kategorii producent żywności ? została laureatem Złotego Godła. Tytuł ten został przyznany na podstawie badania opinii konsumentów. Konkurs po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 roku. Od tego czasu organizowany jest w kilkunastu krajach europejskich. Oprócz kwestii marketingowych przybliża obraz typowego europejczyka, jego nastrojów społecznych, postaw i wartości. * PremiumBrand jest unikatowym na skalę Polski badaniem obejmującym reputację marek w bardzo szeroki sposób. Promuje ideę wysokiej reputacji jako wartości nie do przecenienia, która wraz ze świadomością konsumenta ? coraz bardziej odpornego na tradycyjne reklamy ? wzrasta dodatkowo. Projekt jest kontynuowany od 2006 roku. Jego realizacją zajmuje się MillwardBrown SMG/KRC, na zlecenie agencji PremiumBrand. Specjalną metodologię opracowała profesor psychologii i ekspert w dziedzinie zachowań konsumentów ? prof. Dr hab. Dominika Maison. *** WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.