Wiadomości branżowe

Kogo pod żadnym pozorem nie chcesz spotkać w saunie?

Kogo pod żadnym pozorem nie chcesz spotkać w saunie?
28.11.2012 Komunikat prasowy Kogo pod żadnym pozorem nie chcesz spotkać w saunie? 28.11.2012 10:00 Tarsago Polska Zimowa aura sprzyja poszukiwaniom sposobów na rozgrzanie. Herbata z

28.11.2012

Komunikat prasowy Kogo pod żadnym pozorem nie chcesz spotkać w saunie? 28.11.2012 10:00 Tarsago Polska Zimowa aura sprzyja poszukiwaniom sposobów na rozgrzanie. Herbata z sokiem malinowym, grzane wino, a może sauna? Ta ostatnia staje się w Polsce coraz popularniejsza. Sauna to miejsce spotkań, mających jednak nieco intymny charakter. Miesięcznik Reader?s Digest postanowił więc sprawdzić, na kogo pod żadnym pozorem nie chcielibyśmy się natknąć, zażywając kąpieli parowej. W saunie spędzamy od kilku do kilkunastu minut. Z pewnością zamknięcie w małym pomieszczeniu sprzyja rozmowie, czy są jednak osoby, których nie chcielibyśmy spotkać w tym miejscu? Miesięcznik Reader?s Digest zapytał o to mieszkańców Polski, Niemiec i Węgier. Jak się okazuje temperatura w saunie staje się jeszcze wyższa, gdy spotkamy tam swojego szefa. Odczuwają to zarówno Polacy, Niemcy, jak i Węgrzy. To właśnie przełożonego wskazało kolejno 61% polskich, 58% niemieckich oraz 56% węgierskich respondentów. Dla Polaków i Węgrów istnym koszmarem byłoby także natknięcie się w saunie na swoich sąsiadów. Jedynie 36% rodaków i 30% Madziarów neutralnie podeszłaby do takiego nieoczekiwanego spotkania. Co ciekawe wśród Niemców jedynie 43% ankietowanych uznało, że byłaby to niekomfortowa sytuacja. Jak dowodzi sondaż miesięcznika Reader?s Digest, najmniejszym problemem dla wszystkich trzech nacji biorących udział w badaniu, byłoby spotkanie w saunie kolegi/koleżanki z pracy. Widocznie Polacy, Niemcy i Węgrzy uznają, że sauna może sprzyjać służbowym rozmowom. MiesięcznikReader?s Digestto najpopularniejszy magazyn na świecie, który co miesiąc trafia do ponad 60 milionów czytelników. Ukazuje się w 50 wydaniach i 20 językach. To magazyn o różnorodnej tematyce ? od zdrowia, ekologii, po egzotyczne podróże i pasjonujące historie z życia. Wydawnictwo Reader?s Digestjest częścią The Reader?s Digest Association, Inc. (www.rd.com), międzynarodowego wydawnictwa, które jest liderem marketingu bezpośredniego i tworzy książki, nagrania muzyki, wideo i publikacje w internecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie polskiej edycji www.digest.pl

A to już wiesz?  Studia z zakresu żywienia - czy to dobry pomysł?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy