Wiadomości branżowe

Już 21 września rozpoczyna się 49 edycja akcji Zadbaj o Swoje Serce

Telemedycyna Polska S.A. wraz z Optimą Cardio zapraszają do wzięcia udziału w Kampanii „Zadbaj o swoje serce”. 49 edycja odbędzie się na mazowszu i wielkopolsce.Niezwykle miło jest nam poinformować, iż najbliższa 49. Edycja Kampanii „Zadbaj o swoje serce” rozpoczyna się 21 września i potrwa do 19 października 2014 roku. Będzie to kolejna, szósta już edycja darmowych badań przewidziana do organizacji w tym roku. Ogólnopolski sukces w latach 2006-2013 utwierdził Organizatorów o potrzebie kontynuowania przedsięwzięcia w roku 2014, aby z programu profilaktyki mogła skorzystać jak największa grupa ludzi. Dokładny harmonogram akcji znajduje się na stronie www.zadbajoswojeserce.pl.„Zadbaj o swoje serce” jest ogólnopolską kampanią edukacyjno – profilaktyczno – społeczną organizowaną w formie bezpłatnych badań przesiewowych nieprzerwanie od 2006 roku. Celem Kampanii jest wzrost świadomości w zakresie profilaktyki chorób

Telemedycyna Polska S.A. wraz z Optimą Cardio zapraszają do wzięcia udziału w Kampanii ?Zadbaj o swoje serce?. 49 edycja odbędzie się na mazowszu i wielkopolsce.

Niezwykle miło jest nam poinformować, iż najbliższa 49. Edycja Kampanii ?Zadbaj o swoje serce? rozpoczyna się 21 września i potrwa do 19 października 2014 roku. Będzie to kolejna, szósta już edycja darmowych badań przewidziana do organizacji w tym roku. Ogólnopolski sukces w latach 2006-2013 utwierdził Organizatorów o potrzebie kontynuowania przedsięwzięcia w roku 2014, aby z programu profilaktyki mogła skorzystać jak największa grupa ludzi. Dokładny harmonogram akcji znajduje się na stronie www.zadbajoswojeserce.pl.

?Zadbaj o swoje serce? jest ogólnopolską kampanią edukacyjno ? profilaktyczno ? społeczną organizowaną w formie bezpłatnych badań przesiewowych nieprzerwanie od 2006 roku. Celem Kampanii jest wzrost świadomości w zakresie profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii, które zbierają w Polsce wysokie żniwo. Kampania ma za zadanie edukować o tym, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywa profilaktyka, zdrowy styl życia oraz odpowiednia dieta. Lekarze związani z kampanią zachęcają przede wszystkim do zdrowego odżywiania, poddawania się badaniom okresowym oraz do wdrażania innych działań profilaktycznych, a także motywują uczestników programu do podjęcia istotnych decyzji z perspektywy zdrowia serca. Kampanię doceniono w obszarze działań na rzecz pacjenta oraz promocji zdrowia i profilaktyki ? przedsięwzięcie zostało laureatem VII edycji prestiżowego konkursu Liderzy Ochrony Zdrowia. W konkursie tym nagradzane są szczególnie wartościowe inicjatywy i projekty w sektorze medycznym, realizowane z prawdziwą pasją oraz poświęceniem, będące inspiracją i wzorem dla środowiska.

W ramach każdej akcji uczestnicy Kampanii mają ułatwiony dostęp do lekarzy specjalistów oraz mogą skorzystać z profilaktyki kardiologicznej w zakresie wykonywania: badań EKG, badań cholesterolu, obliczania wskaźnika BMI, pomiaru ciśnienia krwi, wskazań właściwej diety, zapobiegania nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Pacjenci są również diagnozowani pod kątem stwierdzenia czynników ryzyka zachorowania na chorobę niedokrwienną serca oraz zawału mięśnia sercowego.

A to już wiesz?  Pomidorowo mi

Akcje są przeprowadzane w najczęściej odwiedzanych punktach miast, w nowoczesnych i zaangażowanych społecznie hipermarketach oraz centrach handlowych. Wybór miejsc podyktowany jest przede wszystkim powszechną dostępnością dla odwiedzających oraz możliwością szerszego dotarcia do zainteresowanych.

Harmonogram akcji 

(niedziela, w godz. od 10.00 do 18.00):

  • 21.09.2014: Ostrołęka, Galeria Bursztynowa
  • 28.09.2014: Warszawa, Galeria Metro
  • 05.10.2014: Warszawa, Centrum Handlowe Fort Wola
  • 12.10.2014: Kalisz, Galeria Tęcza
  • 19.10.2014: Poznań, Galeria Pestka


Partner Strategiczny:

Telemedycyna Polska S.A. ? lider teleopieki kardiologicznej telemedycynapolska.pl Organizator:

  • Optima Cardio ? margaryna zawierająca sterole roślinne, których skuteczność w obniżaniu cholesterolu została potwierdzona klinicznie optimacardio.pl

Organizatorem i inicjatorem Kampanii ?Zadbaj o swoje serce? jest Telemedycyna Polska S.A., Partnerem Strategicznym jest Optima Cardio. Realizacja przedsięwzięcia możliwa jest dzięki środkom finansowym oraz wszelkiemu innemu wsparciu pochodzącemu od Organizatora, Partnera Strategicznego oraz Współorganizatorów, zaś nagłośnienie akcji jest możliwe dzięki Patronom Medialnym oraz wszystkim życzliwym Mediom. Łącząc wspólny potencjał zaangażowanych firm oraz instytucji pacjenci mogą bezpłatnie skorzystać z badań oraz konsultacji lekarskich i dietetycznych, uzyskując informacje na temat zdrowego stylu życia i odpowiednio zbilansowanej diety korzystnej dla ich stanu zdrowia.

Współorganizatorzy:


Patroni Medialni:

Na rok 2014 została zaplanowana organizacja 35 akcji (Śląsk, Dolny Śląsk, Kujawy, Wielkopolska, Pomorze, Łódź, Mazowsze, Małopolska, Podkarpacie), co daje blisko 70% niedziel w całym roku, podczas których zapewniony jest bezpłatny dostęp do badań przesiewowych oraz konsultacji wyników u najlepszych specjalistów. Kampania ?Zadbaj o swoje serce? w 2014 roku realizowana jest z jeszcze większym rozmachem, by jak najwięcej potrzebujących osób mogło skorzystać z akcji

A to już wiesz?  Twoja krew ratuje życie


dostarczył infoWire.pl

Źródło Telemedycyna Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy