Wiadomości branżowe

ING Życie w nowej kampanii promuje 5 rodzajów sił, które pomagają zrobić rakowi wspak

19.03.2014 Komunikat prasowy ING Życie w nowej kampanii promuje 5 rodzajów sił, które pomagają zrobić rakowi wspak 19.03.2014 06:47 ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

19.03.2014

Komunikat prasowy ING Życie w nowej kampanii promuje 5 rodzajów sił, które pomagają zrobić rakowi wspak 19.03.2014 06:47 ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Rozsądek, charakter, motywacja, wytrwałość i odpowiedzialność, czyli pięć sił, które pomagają w stosowaniu zasad profilaktyki nowotworowej w codziennym życiu. To właśnie one, w połączniu z promowanymi pięcioma siłami, są podstawą kolejnej odsłony kampanii ING Życie ?Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak?, obejmującej spoty telewizyjne, aplikację badającą siły, które dominują wśród Polaków, a także akcje edukacyjne w centrach handlowych. Kampania skierowana jest do kobiet. Kobiety są silne dla bliskich, codziennie stawiają czoła wielu problemom i biorą na siebie więcej niż można byłoby przypuszczać. Nadszedł czas, aby użyły swojej siły w celu zadbania o siebie i swoje zdrowie. Taka właśnie jest idea najnowszej kampanii ING Życie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na pięć sił, które pomogą zrobić rakowi wspak. Jak? Siła rozsądku wiąże się z regularnymi badaniami, motywacji z aktywnością fizyczną, a wytrwałości ze zdrową dietą. Dodatkowo siła rozsądku odnosi się do regularnych badań profilaktycznych, natomiast siła odpowiedzialności ? do zabezpieczenia finansowego na wypadek zachorowania na raka. Siła charakteru pomaga z kolei optymistycznie myśleć, nawet w najtrudniejszych życiowych sytuacjach. Główną bohaterką nowej odsłony będzie Wiktoria, znana z poprzednich edycji kampanii. Kobiety często nie zdają sobie sprawy z tego, jakie siły w nich drzemią i w jaki sposób mogą je wykorzystać, by zrobić rakowi wspak. W najnowszej edycji kampanii, dobrze już znana wszystkim postać Wiktorii, uświadomi Polkom, że powinny skoncentrować siły na dbaniu o życie i zdrowie poprzez stosowanie profilaktyki – wyjaśnia Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie. Komunikację kierujemy głównie do kobiet, ale poprzez panie chcemy również dotrzeć do mężczyzn. To bowiem kobiety zachęcają swoich partnerów, mężów czy ojców do podjęcia działań zmniejszających ryzyko zachorowania na raka. Jaka siła w nas drzemie? Odpowiedzi udzieli specjalna aplikacja Jednym z elementów nowej kampanii jest aplikacja z testem badającym, która z pięciu sił dominuje w Polakach, dostępna od 19 marca na odświeżonej stronie www.rakowiwspak.pl. Osoby zaangażowane w projekt dowiedzą się więc, czy stawiają w życiu przede wszystkim na: odpowiedzialność, motywację, rozsądek, wytrwałość, czy też silny charakter. Po przejściu przez test, poza przedstawionymi w przystępny sposób danymi analitycznymi, użytkownik będzie mógł również wygenerować unikalną, dopasowaną do jego wyniku tapetę. Przedstawione będzie na niej hasło powiązane z zasadą profilaktyki, nad którą dana osoba powinna jeszcze popracować. Celem tak skonstruowanej akcji jest zaangażowanie kobiet i mężczyzn w społeczną dyskusję. Nawiązanie do siły kobiet pojawia się również w nowym spocie telewizyjnym, który będzie emitowany od 18 marca do 31 maja między innymi na antenie Telewizji Polskiej, TVN-u oraz Polsatu. Kampania oparta na idei 5 sił będzie prowadzona również w Internecie. Dodatkowo ING Życie razem z twórcami kampanii społecznej ?Rak. To się leczy!? organizuje spotkania edukacyjne w galeriach handlowych w największych miastach Polski. W marcu i kwietniu odbędą się specjalne wydarzenia, promujące profilaktykę zdrowia, w tym 5 sił zmniejszających ryzyko zachorowania. Odwiedzający będą mogli skorzystać z bezpłatnych konsultacji specjalistów z zakresu dietetyki, dermatologii, onkologii, a także porozmawiać z przedstawicielami finansowo-ubezpieczeniowymi, na temat zabezpieczenia finansowego na wypadek nowotworu. Uczestnicy otrzymają również poradniki o profilaktyce antynowotworowej ?Rak. To się leczy!?. Za realizację kampanii dla ING Życie odpowiada: Kreacja: Brasil Aplikacja: 180HB Spot reklamowy: Brasil Zakup mediów: Lowe Media Dom produkcyjny: Prime Time Media Relations: Multi Communications Spoty TV: https://www.youtube.com/watch?v=iTivI7aP_rk, https://www.youtube.com/watch?v=tRxUUdLGlbg

A to już wiesz?  Edelman Polska wygrywa przetarg na obsługę AstraZeneca

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy