Wiadomości branżowe

ING Życie po raz kolejny wśród Najbardziej Przyjaznych Ubezpieczycieli

29.11.2012 Komunikat prasowy ING Życie po raz kolejny wśród Najbardziej Przyjaznych Ubezpieczycieli 29.11.2012 11:49 ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Miesięcznik Gazeta Bankowa nagrodził najlepszych

29.11.2012

Komunikat prasowy ING Życie po raz kolejny wśród Najbardziej Przyjaznych Ubezpieczycieli 29.11.2012 11:49 ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Miesięcznik Gazeta Bankowa nagrodził najlepszych ubezpieczycieli. Laureaci zostali wybrani na podstawie badania satysfakcji przeprowadzonego wśród klientów towarzystw ubezpieczeniowych. ING Życie kolejny raz znalazło się w wśród trzech najlepszych towarzystw na rynku. Konkurs organizowany przez Gazetę Bankową, jako jedyny w branży, szczególną uwagę zwraca na jakości obsługi klienta po opłaceniu przez niego składki. Ocenie poddana jest sytuacja, gdy to klient zwraca się z wnioskiem o wypłatę świadczenia do firmy ubezpieczeniowej. ?Utrzymanie pozycji w ścisłej czołówce w konkursie Gazety Bankowej potwierdza, że realizowana przez nas strategia, której istotnym elementem jest podnoszenie satysfakcji klienta, kolejny raz przynosi rezultaty. Cyklicznie badamy potrzeby naszych klientów, by móc usprawniać procesy i tworzyć produkty ubezpieczeniowe, które odpowiadają na potrzeby współczesnego społeczeństwa? ? mówi Tjeerd Bosklopper, prezes ING Życie. ?Stąd, w naszej ofercie znajduje się m.in. proste i elastyczne ubezpieczenie ?Sposób na przyszłość?. Pozwala ono gromadzić kapitał oraz zabezpieczyć życie i zdrowie, w tym zabezpieczyć się na wypadek nowotworu w postaci umowy dodatkowej ?Ona i On?. Współpraca pomiędzy klientem a nami nie kończy na złożeniu podpisu na umowie.? Jury pod przewodnictwem Danuty Wałcerz, byłej Prezes Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń oceniało zakłady ubezpieczeń na podstawie ankiet i danych pozyskanych od Rzecznika Ubezpieczonych. W ankietach pytano m.in. o średni czas wypłaty świadczenia, procent świadczeń podlegających skróconej ścieżce realizacji, kanały kontaktu z klientem czy wskaźnik odnowień polis. Partnerem merytorycznym konkursu była firma PwC (Pricewaterhouse Coopers).

A to już wiesz?  Aby Twój rower był bezpieczny

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy