Wiadomości branżowe

ING Życie partnerem strategicznym kolejnej edycji kampanii ?Rak. To się leczy!?

04.02.2014 Komunikat prasowy ING Życie partnerem strategicznym kolejnej edycji kampanii ?Rak. To się leczy!? 04.02.2014 14:47 ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. ING Życie po

04.02.2014

Komunikat prasowy ING Życie partnerem strategicznym kolejnej edycji kampanii ?Rak. To się leczy!? 04.02.2014 14:47 ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. ING Życie po raz kolejny zostało partnerem strategicznym kampanii społecznej ?Rak. To się leczy!?. Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie profilaktyki nowotworowej. W tym roku działania będą szczególnie koncentrowały się wokół profilaktyki pierwotnej. Od roku ING Życie aktywnie uczestniczy we wszystkich działaniach prowadzonych w ramach kampanii ?Rak. To się leczy!?. Wspólnie przeprowadzono m.in. bezpłatne porady medyczne na temat profilaktyki nowotworowej w galeriach handlowych oraz badania mammograficzne, stworzono aplikację PiersiBadacze, uczącą, jak wykonywać samobadanie piersi czy zorganizowano bieg charytatywny ?Przegonić Raka?. W 2014 roku ING Życie i twórcy kampanii ?Rak. To się leczy!? będą kontynuować współpracę i w niestandardowy sposób zachęcać społeczeństwo do dbania o swoje życie i zdrowie. ?Z organizatorami kampanii ?Rak. To się leczy!? połączył nas wspólny cel ? przekonanie Polaków do stosowania profilaktyki nowotworowej na co dzień. Widząc pozytywne efekty naszej współpracy chcemy dalej współdziałać i poprzez pozytywną oraz niestandardową komunikację uświadamiać, że ryzyko zachorowania na nowotwór można zminimalizować? ? mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Ds. Komunikacji Korporacyjnej w ING Życie. Ogólnopolska kampania społeczna ?Rak. To się leczy!? to pierwsza w naszym kraju akcja łącząca najważniejsze organizacje lekarzy onkologów i pacjentów onkologicznych. Jej celem jest przede wszystkim walka ze społecznymi stereotypami na temat chorób nowotworowych oraz przekonanie Polaków, że raka można skutecznie leczyć. Kampania pragnie także przełamać lęk przed nowotworem.

A to już wiesz?  Mondial dla szusujących po polskich stokach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy