Wiadomości branżowe

IDEA OPTIMA SPONSOREM GŁÓWNYM AKCJI 'KOBIETA BEZPIECZNA’

02.12.2002 Komunikat prasowy IDEA OPTIMA SPONSOREM GŁÓWNYM AKCJI 'KOBIETA BEZPIECZNA’ 02.12.2002 15:15 PTK Centertel Od 21.11.br. – do końca lutego 2003 r. Idea Optima jest

02.12.2002

Komunikat prasowy IDEA OPTIMA SPONSOREM GŁÓWNYM AKCJI 'KOBIETA BEZPIECZNA’ 02.12.2002 15:15 PTK Centertel Od 21.11.br. – do końca lutego 2003 r. Idea Optima jest głównym sponsorem prewencyjnej akcji społecznej KOBIETA BEZPIECZNA, organizowanej pod patronatem Kancelarii Prezydenta RP. Celem akcji jest ukazanie nowego oblicza telefonu, jako narzędzia dającego poczucie bezpieczeństwa, doskonałego sprzymierzeńca w trudnej sytuacji – poprzez zintegrowaną kampanię medialną na rzecz kształtowania zdrowego i bezpiecznego stylu życia współczesnej kobiety oraz cykl szkoleń i warsztatów. Więcej informacji w Internecie:www.kobietabezpieczna.pl Cel programu Realizacji projektu przyświeca idea poprawy bezpieczeństwa wszystkich kobiet oraz opracowanie szeregu działań mających na celu zmianę stylu życia kobiet w Polsce. Akcja Kobieta Bezpieczna przyczynia się również do przełamywania obojętności mieszkańców dużych i małych miast na przemoc i agresję oraz do promocji zdrowego i dynamicznego trybu życia. Treść programu Zintegrowana Kampania Ogólnopolska na Rzecz Kształtowania Zdrowego i Bezpiecznego Stylu Życia Współczesnej Kobiety. Zadaniem kampanii medialnej jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców, propagowanie bezpiecznego stylu życia, a przede wszystkim podkreślenie wagi zagadnień związanych z szeroko pojętym bezpieczeństwem(zdrowotnym, fizycznym, prawnym, medycznym). Oficjalnymi patronami medialnymi Ogólnopolskiej Akcji Prewencyjnej Kobieta Bezpieczna są: Program 1 TVP S.A., Polskie Radio Program III, ELLE. W poszczególnych województwach organizatorzy Akcji o objęcie patronatu nad regionalną edycją Akcji zwracają się do wiodących mediów regionalnych (wiodący dziennik, wiodąca stacja radiowa, oddział TVP). Sukces pierwszej edycji programu relacjonowały między innymi: Teleexpress, Wiadomości, Panorama, Polskie Radio PR I, Polskie Radio PR III, Fakty-TVN, TVN 24, Radio Zet, RMF FM, Gazeta Wyborcza, Życie Warszawy, Twój Styl… W ramach kampanii medialnej, realizowane są specjalne audycje telewizyjne, radiowe, spotkania z ekspertami z zakresu psychologii, socjologii, medycyny, dietetyki, wiktymologii, prawa, samoobrony, ratownictwa, etc. W grudniu br. dzięki życzliwości sponsorów: Idea Optima, Lakma, Łowickie, Rozpoczyna się cykl szkoleń w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Kupony zgłoszeniowe dostępne będą w prasie lokalnej i internecie. Ilość miejsc ograniczona! Uczestniczki biorą udział w szkoleniu bezpłatnie. Zajęcia odbywać się będą przez 4 tygodnie. Celem kursu jest zwiększenie poczucia bezpieczeństwa, wskazanie zachodnich wzorców postępowania, zwłaszcza w dziedzinach związanych ze zdrowym i aktywnym trybem życia oraz nabycie praktycznej wiedzy, która może okazać się zbawienna w sytuacji bezpośredniego zagrożenia. Program szkoleń nie ogranicza się do nauki samoobrony. Organizatorzy podkreślają rolę warsztatowych zajęć teoretycznych, które umożliwiają aktywny udział wszystkich Pań, nasilając jednocześnie stopień ich integracji. Szkolenia Kobieta Bezpieczna obejmują wykłady i zajęcia praktyczne, a składają się z dwóch części: Teoretycznej: – zajęcia z: * psychologii: źródła agresji u człowieka, agresja jako źródło stresu, kobieta wobec agresji, asertywność, trening zachowań w sytuacjach ekstremalnych; * prewencji kryminalnej: profilaktyka kryminalistyczna, zapobieganie niektórym rodzajom przestępstw (zgwałcenia włamania, kradzieże, napady), portret pamięciowy, rodzaje narzędzi służących do samoobrony, możliwość uzyskania zezwolenia na broń gazową; * prawa: obrona konieczna i jej granice, czy znęcania się to jest przestępstwo, nowy kodeks karny, sposoby prawnej obrony przed napastnikiem, przemoc w rodzinie * ratownictwa medycznego: ratownictwo medyczne, współczesna medycyna w służbie kobiecie * technik negocjacji Praktycznej: – trening portretu pamięciowego – trening samoobrony: symulacje zagrożeń, podstawowe sposoby obrony przed napastnikiem. * jak można uniknąć sytuacji trudnych * jak przygotować się do nich psychicznie i fizycznie PTK Centertel – operator cyfrowej sieci Idea – stara się wspierać potrzebujących oraz obejmować swym mecenatem ważne wydarzenia kulturalne i sportowe. Tylko w ostatnim czasie PTK Centertel sponsorował m.in.: Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, Polską Akcję Humanitarną, akcję ekologiczną „Sprzątanie Świata””

A to już wiesz?  ?CZYTELNIE UŚMIECHU? już w szpitalach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy