03.10.2013
Komunikat prasowy Havas Worldwide Health Warsaw debiutuje na polskim rynku 03.10.2013 13:33 Havas Worldwide Grupa Havas Worldwide w Polsce wydziela specjalistyczną strukturę ? Havas Worldwide Health Warsaw ? pierwszą na polskim rynku zintegrowaną kompetencję healthcare stworzoną w ramach agencji sieciowej. Kompleksowa oferta w obszarze healthcare management obejmuje strategię, kreację, digital, consulting oraz medical events. Decyzja o wydzieleniu odrębnej kompetencji wynika z wysokiej specjalizacji i ogromnego doświadczenia w obszarze healthcare management, jakimi może się pochwalić zespół specjalistów z różnych obszarów komunikacji zdrowotnej pracujących w strukturach Havas Worldwide w Polsce. Dzięki takiemu rozwiązaniu nowopowstała struktura Havas Worldwide Health Warsaw będzie mogła zaoferować kompleksowe usługi z zakresu zintegrowanej komunikacji healthcare. Ponaddziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży zdrowotnej, wiele nagród i wyróżnień za prowadzone kampanie ATL, BTL, PR i digital, a przede wszystkim ogromna wiedza w kilkunastu obszarach terapeutycznych, w tym między innymi w zakresie diabetologii, transplantologii, kardiologii, urologii, onkologii, dermatologii czy zdrowia zwierząt, stawiają nas na czele agencji potrafiących kompleksowo odpowiedzieć na potrzeby klientów w sektorze zdrowotnym ? powiedziała Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide w Polsce. ? Bez względu na to, czy prowadzone działania są kampanią zintegrowaną, czy wymagają bardziej sprofilowanego i specjalistycznego podejścia ? dodała. Dedykowaną strukturą Havas Worldwide Health Warsaw pokieruje Patrycja Rzucidło-Zając mająca wieloletnie doświadczenie w obszarze healthcare consulting & brand management. Havas Worldwide Health Warsawto kolejny krok w konsekwentnie realizowanej przez nas strategii zintegrowanego podejścia do komunikacji produktów sektora zdrowotnego. Od lat tworzymy kreatywne i innowacyjne projekty, które zmieniają myślenie o leku, firmie czy problemie zdrowotnym. Wierzymy, że idea kreatywna i niestandardowe podejście w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i doskonałą znajomością specyfiki branży medycznej to najlepsza recepta na sukces każdej realizowanej przez nas kampanii zdrowotnej ? mówi Patrycja Rzucidło-Zając. Aby precyzyjnie dostosowywać działania do zróżnicowanych potrzeb klientów, w ramach struktury Havas Worldwide Health Warsaw wydzielono główne kompetencje. Odpowiadają one za komunikację zintegrowaną, z naciskiem na leki Rx, Gx i produkty specjalistyczne, skierowaną do środowiska lekarzy, a także za healthcare e-influence, marketing relacyjny i nowe technologie dla sektora zdrowotnego, jak również za działania z zakresu public and governmental affairs i komunikację z interesariuszami. Havas Worldwide Health Warsaw Havas Worldwide Health Warsaw to specjalistyczna struktura w Grupie Havas Worldwide w Polsce oferująca działania z zakresu zintegrowanej komunikacji w sektorze zdrowotnym. Kompleksowa oferta w obszarze healthcare management obejmująca strategię, kreację, digital, consulting oraz medical events pozwala każdorazowo dostosować kampanię do indywidualnych oczekiwań klientów. Doświadczony zespół specjalistów wywodzący się ze wszystkich obszarów komunikacji zdrowotnej gwarantuje najwyższą jakość oferowanych usług i efektywnie wspiera firmy z sektora zdrowotnego w osiąganiu celów biznesowych.