Wiadomości branżowe

Europejski Kongres Gospodarczy ma coraz silniejszą markę

07.03.2011 Komunikat prasowy Europejski Kongres Gospodarczy ma coraz silniejszą markę 07.03.2011 12:45 Europejski Kongres Gospodarczy Spoty telewizyjne, publikacje i reklamy prasowe, promocja w Internecie, fanpage

07.03.2011

Komunikat prasowy Europejski Kongres Gospodarczy ma coraz silniejszą markę 07.03.2011 12:45 Europejski Kongres Gospodarczy Spoty telewizyjne, publikacje i reklamy prasowe, promocja w Internecie, fanpage na Facebooku, outdoor, marketing bezpośredni oraz obsługa PR ? ruszyła kompleksowa, zintegrowana kampania przed kolejną edycją Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (European Economic Congress – EEC). W ciągu zaledwie trzech lat organizowane przez Grupę PTWP SA wydarzenie stało się najważniejszą imprezą gospodarczą w Europie Środkowej. EEC to trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących z udziałem 4500 gości z Polski i z zagranicy, osobistości świata polityki, biznesu, nauki oraz ekonomii. W blisko 100 sesjach i dyskusjach Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2011 weźmie udział kilkuset panelistów, a tematyka obejmie najbardziej istotne kwestie dla rozwoju gospodarczego i społecznego Europy. Wydarzenia Kongresu relacjonuje co roku około stu tytułów prasowych, internetowych, radiowych i stacji telewizyjnych z Polski i Europy. – Po sukcesie dwóch edycji EEC, nie sądziłem, że już przed rozpoczęciem trzeciej, będę mógł powiedzieć, iż skala zbliżającego się wydarzenia będzie jeszcze większa. Świadczą o niej również rozpoczęte przez nas kompleksowe działania promocyjne. Troska o kształtowanie wizerunku tak dużego wydarzenia, a także trwałość koncepcyjna i organizacyjna umacniają już dobrze rozpoznawalną markę, jaką stał się Europejski Kongres Gospodarczy ? mówi Wojciech Kuśpik, inicjator EEC, Prezes Grupy PTWP SA. Patronat medialny nad Europejskim Kongresem Gospodarczym 2011 objęły już telewizje TVN CNBC, TVN24 i TVS, tygodniki: Wprost, Gość Niedzielny, The Warsaw Voice i Warsaw Bussines Journal, dzienniki: Dziennik Gazeta Prawna, Polska The Times, Polska Dziennik Zachodni i Echo Miasta, magazyny branżowe: Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł, Rynek Zdrowia, Rynek Spożywczy oraz portale: onet.pl, wnp.pl, dlahandlu.pl, farmer.pl, naszemiasto.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl, rynekzdrowia.pl. Promocja EEC 2011 na antenie telewizji obejmie takie stacje jak TVN CNBC, TVN 24, Polsat News, TV Biznes oraz TVS. Na łamach prasy EEC zapowiadają publikacje i reklamy w czołowych dziennikach, tygodnikach o zasięgu ogólnopolskim oraz magazynach branżowych. Za zakup mediów i kreacje reklam odpowiada Grupa PTWP SA. Informacje na temat Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2011 będzie można śledzić w mediach tradycyjnych, ale też ? podobnie jak w roku ubiegłym – na Facebooku oraz na mikroblogach: Twitterze i Blipie. Organizatorem Kongresu jest Grupa PTWP SA, wydawca m.in. miesięcznika Nowy Przemysł oraz portalu wnp.pl. Współorganizatorami Kongresu są: Województwo Śląskie, Górnośląski Związek Metropolitalny oraz Miasto Katowice. Więcej informacji o Europejskim Kongresie Gospodarczym 2011 – www.eec2011.euZapraszamy również: Facebook: http://www.facebook.com/EECKatowiceTwitter: https://twitter.com/EECKatowiceBlip: http://eeckatowice.blip.pl/Wirtualne biuro prasowe: http://media.eec2011.eu/### Akredytację dziennikarską można uzyskać poprzez rejestrację na stronie www

A to już wiesz?  Poznaliśmy zwycięzców konkursu plastycznego dla małych pacjentów ?Sport to zdrowie?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy