20.01.2012
Komunikat prasowy Dziewięć Najlepszych Produktów 2012 od Nestlé 20.01.2012 10:11 Nestlé Polska S.A. Aż 9 kategorii produktów firmy Nestlé Polska S.A. ? kluczowego producenta żywności w Polce oraz lidera na rynku światowym ? zyskało uznanie konsumentów w badaniu ?Najlepszy Produkt 2012?. Tym samym wyroby Nestlé znalazły się w elitarnym gronie blisko 200 najbardziej cenionych produktów polskiego rynku FMCG. Dzięki badaniu wyłoniono najlepsze nowe produkty wprowadzone na polski rynek między 1 listopada 2010 r. a 22 listopada 2011 r. Ankietę przeprowadził instytut badawczy GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego, które jest wydawcą pism branżowych ?Wiadomości Handlowe? i ?Wiadomości Kosmetyczne?. W rankingu zostało uwzględnionych łącznie 510 produktów zgłoszonych przez producentów. Spośród nich respondenci wyróżnili następujące wyroby Nestlé: Kategoria: kawy, mixy kawowe, medal: ZŁOTO NESCAFÉ Gold Kategoria: słodycze impulsowe, medal: ZŁOTO KIT KAT 2 paluszki MP ? Family Pack Kategoria: majonezy, medal: SREBRO WINIARY Majonez Kanapkowy 240ml Kategoria: desery instant, medal: SREBRO WINIARY Pomysł na? Panna Cotta z sosem truskawkowym Kategoria: fixy, medal: ZŁOTO Pomysł na?Chrupiące Kąski Klasyczne Kategoria: dania gotowe: instant i mokre, medal: ZŁOTO Barszcz Czerwony Ekspresowa Zupa instant bez dodatku glutaminianu sodu Kategoria: przetwory mleczne i desery dla dzieci, medal: SREBRO Linia deserów: Deser Gerber Jabłuszka z truskawkami i leśnymi jagodami Deser Gerber Słodkie jabłuszka z brzoskwiniami i morelami Deser Gerber Jabłuszka, banany i mango z płatkami owsianymi Kategoria: żywność dla dzieci, medal: ZŁOTO Nektar Bobo Frut Junior Jabłko, banan i kiwi 300ml Kategoria: karma dla psów i kotów, medal: BRĄZ FELIX ? karma mokra dla kotów ? Dostarczanie na rynek żywności jest nie tylko przywilejem, ale przede wszystkim zobowiązaniem. Dotyczy to dbałości o jakość produktów, ich smak i wygląd oraz kształtowania właściwych postaw żywieniowych. Tym bardziej cieszy nas fakt, że właśnie konsumenci docenili starania firmy Nestlé Polska S.A., które zawierają się w haśle Good Food, Good Life. Wierzymy, że zdobywając zaufanie konsumentów zdrowymi i smacznymi produktami spożywczymi, możemy zapewnić nam wszystkim lepszą przyszłość ? mówi Małgorzata Szlendak, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR Nestlé Polska S.A. Nestlé jest nie tylko liderem w produkcji żywności na świecie, ale również największym inwestorem w badania i rozwój w swojej branży. Firma posiada 28 centrów badawczo-rozwojowych, zatrudniających 5 000 specjalistów ds. badań nad żywieniem oraz doskonaleniem produktów. Nacisk na pogłębione analizy w celu stworzenia zdrowych, wartościowych wyrobów spożywczych o najwyższej jakości jest podstawowym założeniem Strategii Tworzenia Wspólnej Wartości (Creating Shared Value) Nestlé. Firma nie ustaje też w staraniach na rzecz kształtowania właściwych postaw żywieniowych. Cel wynikający ze strategii Dbania o Zdrowie, Dobre Samopoczucie i Prawidłowe Odżywianie (Nutrition, Health, Wellness) Nestlé realizuje poprzez szereg programów społecznych. Prowadzi m.in. akcję edukacyjną ?Jedz smacznie i zdrowo?, skierowaną do młodzieży gimnazjalnej.