Wiadomości branżowe

Dwie kampanie Headlines Porter Novell nominowane do SABRE Awards

Dwie kampanie Headlines Porter Novell nominowane do SABRE Awards
18.04.2013 Komunikat prasowy Dwie kampanie Headlines Porter Novell nominowane do SABRE Awards 18.04.2013 10:37 Headlines Polka w ciąży i GAP Hello Warsaw to dwie kampanie

18.04.2013

Komunikat prasowy Dwie kampanie Headlines Porter Novell nominowane do SABRE Awards 18.04.2013 10:37 Headlines Polka w ciąży i GAP Hello Warsaw to dwie kampanie Headlines Porter Novelli, które znalazły się w gronie nominowanych do nagrody SABRE za 2012 rok. Sieć Porter Novelli otrzymała w sumie 12 nominacji, z czego 2 dla Headlines Porter Novelli. Projekt Polka w ciąży otrzymał nominację w kategorii przeznaczonej dla krajów bałtyckich. Kampania Polka w ciąży zrealizowana została dla firmy ADAMED, dotyczyła zagadnień związanych z ciążą, w tym tych wcześniej przemilczanych, jak poronienia i niepłodność. Została nagrodzona Złotym Spinaczem 2012 w kategorii: kampania edukacyjna. Drugą kampanią Headlines Porter Novelli nominowaną do SABRE Awards jest GAP Hello Warsaw. Projekt znalazł się na liście nominowanych w kategorii ?Retailers?. Hello Warsaw. to działania zrealizowane z okazji wprowadzenia marki GAP do Polski, kampania nominowana była do Złotych Spinaczy 2012 w kategorii: launch produktu. ?Nominacje przyjęliśmy z ogromną radością ? zarówno ?nasze? polskie, jak i innych krajów należących do sieci Porter Novelli ? cieszymy się więc podwójnie. Stanowią obiektywne potwierdzenie oferowanej przez nas jakości usług i zachęcają do dalszego doskonalenia i rozwoju? ? komentuje Joanna Pruszyńska ? Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli. Od 17 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 7 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych ? m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.

A to już wiesz?  Wyjątkowe problemy, wyjątkowych pacjentów - czyli jak pomóc osobom z chorobami rzadkimi

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy