18.04.2013
Komunikat prasowy Dwie kampanie Headlines Porter Novell nominowane do SABRE Awards 18.04.2013 10:37 Headlines Polka w ciąży i GAP Hello Warsaw to dwie kampanie Headlines Porter Novelli, które znalazły się w gronie nominowanych do nagrody SABRE za 2012 rok. Sieć Porter Novelli otrzymała w sumie 12 nominacji, z czego 2 dla Headlines Porter Novelli. Projekt Polka w ciąży otrzymał nominację w kategorii przeznaczonej dla krajów bałtyckich. Kampania Polka w ciąży zrealizowana została dla firmy ADAMED, dotyczyła zagadnień związanych z ciążą, w tym tych wcześniej przemilczanych, jak poronienia i niepłodność. Została nagrodzona Złotym Spinaczem 2012 w kategorii: kampania edukacyjna. Drugą kampanią Headlines Porter Novelli nominowaną do SABRE Awards jest GAP Hello Warsaw. Projekt znalazł się na liście nominowanych w kategorii ?Retailers?. Hello Warsaw. to działania zrealizowane z okazji wprowadzenia marki GAP do Polski, kampania nominowana była do Złotych Spinaczy 2012 w kategorii: launch produktu. ?Nominacje przyjęliśmy z ogromną radością ? zarówno ?nasze? polskie, jak i innych krajów należących do sieci Porter Novelli ? cieszymy się więc podwójnie. Stanowią obiektywne potwierdzenie oferowanej przez nas jakości usług i zachęcają do dalszego doskonalenia i rozwoju? ? komentuje Joanna Pruszyńska ? Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli. Od 17 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 7 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych ? m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.