03.09.2014
Komunikat prasowy Droga do zdrowia – nowa kampania PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego 03.09.2014 13:07 Grupa PZU 2 września br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania PZU ?Droga do zdrowia?. Ma ona zwrócić uwagę Polaków, jak ważne w życiu jest zdrowie oraz przypomnieć, że PZU jest sponsorem tytularnym Maratonu Warszawskiego. W aktywnościach bierze udział Marcin Dorociński, który uczestniczył w poprzednich kampaniach firmy. Zdrowie jest tym aspektem naszego życia, którego nie doceniamy. PZU chce przypomnieć Polakom, że należy o nie dbać już teraz, a nie odkładać na przyszłość. Będąc zdrowym, zachowujemy wewnętrzną równowagę i możemy spokojnie podejść do reszty spraw w naszym życiu. Zadaniem kampanii ?Droga do zdrowia? jest dotarcie z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców. PZU chce jednocześnie zachęcić Polaków do aktywnego trybu życia, które pozytywnie wpływa na organizm i samopoczucie, dlatego wspiera wiele projektów, związanych ze zdrowiem. Na stronie www.pzuzdrowie.pl/drogadozdrowia Marcin Dorociński zachęca do dzielenia się zdjęciami, które uwieczniają Polaków uprawiających sport. Wybrane fotografie staną się częścią spotu z udziałem aktora. Film zostanie opublikowany w Internecie. Kampania potrwa do 28 września i obejmie spoty telewizyjne, reklamy w prasie i outdoorze oraz działania w internecie. Autorem pomysłu na kampanię jest agencja VML. Media zakupił dom mediowy Starlink.