Wiadomości branżowe

Dekoral ponownie w gronie laureatów Superbrands

Dekoral ponownie w gronie laureatów Superbrands
13.11.2012 Komunikat prasowy Dekoral ponownie w gronie laureatów Superbrands 13.11.2012 13:30 Dekoral Marka Dekoral została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands 2013 w kategorii remont i dekoracja

13.11.2012

Komunikat prasowy Dekoral ponownie w gronie laureatów Superbrands 13.11.2012 13:30 Dekoral Marka Dekoral została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands 2013 w kategorii remont i dekoracja wnętrz. Ponowne przyznanie elitarnej nagrody najpopularniejszemu brandowi farb w Polsce potwierdza jego niekwestionowaną siłę oraz pozycję lidera. Superbrands to elitarne i bardzo wąskie grono marek, którym udało się zdobyć dominującą pozycję na rynku przede wszystkim dzięki konsekwencji w przełamywaniu schematów oraz stosowaniu innowacyjnych, odważnych rozwiązań marketingowych. Wyróżnienie od 17 lat przyznawane jest przez organizację Superbrands Ltd. działającą w 87 krajach. W Polsce o wyborze finalistów decydują niezależni eksperci z Rady Marek ? doświadczeni i uznani praktycy z zakresu brandingu, marketingu, reklamy oraz PR. Nie mniej ważne jest zdanie samych klientów, którzy w badaniach konsumenckich odpowiadają na pytania dotyczące m.in. rozpoznawalności i zaufania do brandów. W tym roku w badaniu zorganizowanym przez ośrodek GfK Polonia wzięło udział aż 15 tys. respondentów. Marka Dekoral ? najpopularniejsza marka farb kolorowych w Polsce a zarazem flagowemu brandowi PPG Deco Polska ? ponownie znalazła się w finałowym gronie Superbrands, co świadczy o niebywałej sile jej wizerunku oraz doskonałej pozycji: – Ponowne otrzymanie tytułu Superbrands to doskonałe potwierdzenie mocy naszej marki oraz skuteczności przyjętej przez PPG Deco Polska strategii rozwoju Dekoral jako innowacyjnego brandu, który aktywnie odpowiada na potrzeby klientów. Dlatego bardzo cieszy nas fakt, że nasze działa docenili zarówno eksperci z Rady Marek, jak i sami konsumenci, gdyż ich opinia w sposób najbardziej obiektywny pokazuje pozycję marki Dekoral. Oczywiście tytuł Superbrands 2013 to także świetna zachęta do dalszej pracy na rozwojem i wzmacnianiem naszego brandu ? mówi Anna Łatoszyńska manager marki Dekoral. Dekoral od lat cieszy się wśród klientów opinią najpopularniejszej marki farb na polskim rynku oraz eksperta w dziedzinie kolorów i urządzania wnętrz. W swej ofercie posiada m.in. przyjazne dla zdrowia emulsje kolorowe, nowoczesne emalie, a także farby elewacyjne i produkty do zadań specjalnych. Marka współpracuje także z uznaną projektantką Evą Minge, czego efektem jest koncept Dekoral Fashion oraz linie farb inspirowanych światem mody. Tytuł Superbrands 2013 przyznany marce Dekoral to potwierdzenie faktu, że w dziedzinie kolorów i urządzania wnętrz nikt nie może się z nią równać.

A to już wiesz?  Wozak-zrywkarz też zawód

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy