20.10.2014
Komunikat prasowy Content marketing w kampanii Samsung 20.10.2014 11:30 Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. 15 października w mediach on-line ruszyła nowa kampania firmy Samsung. To pierwsze w Polsce przygotowane na taka skalę działania Content Marketing. Celem akcji jest przybliżenie odbiorcom dodatkowych możliwości, jakie dzięki współpracy z partnerami – Legimi, Endomondo i Deezer, oferuje użytkownikom swoich urządzeń firma Samsung. Nietypowa, jak na tak dużą firmę jaką jest Samsung, akcja rozpoczęła się 15 października i potrwa przez cały miesiąc. Cztery przygotowane specjalnie, krótkie filmy: Biblioteka, Dom, Kawiarnia i Bieżnia, można będzie obejrzeć w serwisach YouTube i Facebook. Każdy z nich prezentowany będzie w mediach on-line przez tydzień. Głównym łącznikiem kampanii jest jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, skoczek narciarski, współrekordzista Polski w długości lotu narciarskiego Piotr Żyła. Oprócz produktów i usług firmy Samsung kampania prezentować będzie usługi partnerów Samsung: Legimi ? to serwis i aplikacja umożliwiająca dostęp do ponad 5000 e-booków, jest dostępna dla wielu różnych platform elektronicznych, jednak dzięki specjalnej ofercie użytkownicy tabletów Samsung GALAXY Tab S przez 3 miesiące mają dostęp do pełnej bazy elektronicznych książek gratisowo. Deezer ? jeden z największych serwisów umożliwiających słuchanie muzyki na żądanie. Dostęp do kilkudziesięciu milionów utworów ? dla użytkowników Samsung GALAXY S5 i GALAXY Tab S serwis ten w wersji Premium+ oraz specjalne materiały audio i wideo przez 6 miesięcy dostępne są gratisowo. Endomondo ? serwis i aplikacja idealna dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie biegając, jeżdżąc na rowerze czy uprawiają inne dyscypliny sportu. Użytkownicy telefonu Samsung GALAXY S5 przez 12 miesięcy mają dostęp do konta Endomondo gratisowo. Link do sklepu z aplikacjami SamsungApps: http://www.samsungapps.com/main/main.asLinki do spotów: http://youtu.be/9zmVTyQw_3I http://youtu.be/3dLF0i2pVR0 http://youtu.be/qLbhPOB4hL0 http://youtu.be/-mO3kQ9s8oIZa koncepcję kampanii odpowiadają agencje Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.