Wiadomości branżowe

Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2009 wręczone

26.01.2010 Komunikat prasowy Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2009 wręczone 26.01.2010 18:22 Tarsago Polska Już po raz piąty miesięcznik Reader?s Digest przyznał certyfikaty Produkt Roku

26.01.2010

Komunikat prasowy Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2009 wręczone 26.01.2010 18:22 Tarsago Polska Już po raz piąty miesięcznik Reader?s Digest przyznał certyfikaty Produkt Roku firmom, których produkty były najchętniej kupowane przez czytelników miesięcznika. Uroczystość wręczenia certyfikatów z godłem Produkt Roku 2009 odbyła się 26. stycznia br. w hotelu Le Meridien BRISTOL w Warszawie. Już po raz piąty czytelnicy polskiej edycji miesięcznika Reader?s Digest mieli możliwość wskazać najchętniej kupowane przez siebie produkty. Jesienią 2009 r. przeprowadzono badanie, którego celem było spontaniczne wskazanie produktów najczęściej kupowanych i wybieranych przez czytelników miesięcznika. Elektroniczna ankieta została wysłana na internetowe skrzynki pocztowe do wybranej grupy czytelników Reader?s Digest. Ankieta zawierała 40 kategorii produktów podzielonych na 6 grup branżowych: Ty i Dom, Finanse, Kulinaria, Medycyna, Uroda, Sieci handlowe. Godła Produkt Roku 2009 zostały przyznane firmom, których produkty zostały uzyskały najwięcej spontanicznych wskazań, jako najczęściej kupowane przez osoby biorące udział w badaniu. Laureatami godła Produkt Roku 2009 zostały: Acard, Actimel, Alma, Avon, PKO BP (w czterech kategoriach), Bosch, Castorama, Centrum, Dbam o zdrowie (sieć aptek), Delma, Gripex, Ketonal, Knorr (w dwóch kategoriach), Linea, Neostrada TP, Nivea (w pięciu kategoriach), Nokia, Olej Kujawski, Oscillococcinum, Plus, Ranigast, Rossmann, Samsung, Sony, Tesco, Visa, Winiary, Zelmer. Konsumenci chętnie korzystają z rekomendacji znajomych i częściej wybierają produkty polecane przez innych konsumentów. Godło Produkt Roku jest przyznawane przez grupę najbardziej wiarygodną pod kątem oceny wartości i przydatności danego produktu ? przez konsumentów danego produktu. Stanowi zatem obietnicę wysokiej jakości produktu i silną rekomendację podczas zakupów ? wyjaśnia Jolanta Gajewska Dyrektor Działu Reklamy miesięcznika Reader?s Digest. Podczas uroczystego spotkania, oprócz wręczenia certyfikatów z godłem Produkt Roku 2009 odbyły się również dwa wykłady. O tym jak media społecznościowe zmieniają konsumenta opowiadała zebranym gościom Katarzyna Przewuska, Dyrektor Zarządzająca Euro RSCG Sensors. Drugi wykład, poświęcony budowaniu marki w oparciu o wszystkie zmysły, przygotowała Elżbieta Skrzypek, założycielka i Dyrektor Kreatywny studia brandingowego Bakalie. Spotkanie poprowadziła Iwona Schymalla. Piąta edycja badania Produkt Roku została przeprowadzona we wrześniu 2009 r. metodą ankiety elektronicznej, wysłanej do czytelników miesięcznika Reader?s Digest. W badaniu wzięło udział 1530 osób. Partnerem merytorycznym projektu jest PKPP Lewiatan.

A to już wiesz?  WPROST: pacjent specjalnej troski

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy