12.02.2013
Komunikat prasowy Bez czego nie wyobrażamy sobie życia 12.02.2013 10:00 Tarsago Polska Każdy z nas ma kilka ulubionych rzeczy, niezwykle cennych, z którymi nie chciałby się rozstać. Trudno nam na przykład wyobrazić sobie funkcjonowanie we współczesnym świecie bez telefonu czy komputera. Bez czego jeszcze nie wyobrażają sobie życia Polacy w XXI wieku? Odpowiedzi na te pytania przedstawiają wyniki najnowszego sondażu miesięcznika Reader?s Digest. Gdyby zadać to samo pytanie naszym dziadkom, odpowiedzi z pewnością byłyby inne. Być może jedną z nich byłoby radio. Jednak, żyjąc w XXI wieku, nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania również bez innych przedmiotów. Miesięcznik Reader?s Digest postanowił zbadać, co jest tak ważne w codziennym życiu Polaków. Najwięcej, bo ponad 59% polskich respondentów uznało, że nie wyobraża sobie życia bez komputera. Odpowiedź wydaje się oczywista, ponieważ komputer to często narzędzie pracy, a także okno na świat. Telefon komórkowy, który nie tylko pozwala nam rozmawiać z innymi, ale też coraz częściej pełni rolę budzika czy kalendarza, to rzecz niezbędna w opinii 54% Polaków. Rzadziej za rzecz nieodzowną uważamy telewizor, radio oraz ? co ciekawe ? samochód. Bez auta nie wyobraża sobie życia 44% ankietowanych, bez telewizora ? 42%, zaś bez radia ? 41%. Aktualny sondaż miesięcznika Reader?s Digest pokazuje, że Polacy nie wyobrażają sobie życia bez rzeczy, które, mówiąc najprościej, ułatwiają nam życie i służą komunikowaniu się. Komputer i telefon komórkowy używane są przez nas na co dzień i trudno jest sobie dziś wyobrazić, że moglibyśmy z nich zrezygnować ? mówi Piotr Wierzbowski, redaktor naczelny polskiego wydania Reader?s Digest. MiesięcznikReader?s Digestto najpopularniejszy magazyn na świecie, który co miesiąc trafia do ponad 60 milionów czytelników. Ukazuje się w 50 wydaniach i 20 językach. To magazyn o różnorodnej tematyce ? od zdrowia, ekologii, po egzotyczne podróże i pasjonujące historie z życia. Wydawnictwo Reader?s Digestjest częścią The Reader?s Digest Association, Inc. (www.rd.com), międzynarodowego wydawnictwa, które jest liderem marketingu bezpośredniego i tworzy książki, nagrania muzyki, wideo i publikacje w internecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie polskiej edycji www.digest.pl