Coraz więcej osób ma świadomość, że aby cieszyć się dobrym samopoczuciem przez długie lata, należy dbać o siebie i swoje zdrowie. To dlatego staramy się spędzać czas coraz aktywniej. Chcąc jak najdłużej zachować pięk
Data publikacji: 2019-05-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdrowa recepta na piękno każdej kobietyKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEOdpowiednia dieta, pełna cennych witamin, mikro i makroelementów, które znajdziemy w bakalia
Smaczne Święta z TRADYCYJNYMI wędlinamiBez wątpienia idą Święta. Niebawem wspólnie z najbliższymi zasiądziemy do świątecznych stołów. Na Wigilii zgodnie z wielowiekową tradycją pojawią się dania tylko postne. Natomia
Data publikacji: 2014-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Świebodzinie otwarto bezpłatną poradnie dla stomikówKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEW ramach kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię” osoby z wyłonioną stomią
Data publikacji: 2020-04-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firma Haier przekazała pralko – suszarki placówkom medycznym w PolsceKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEFirma Haier, w ramach wspierania walki z epidemią koronawirusa
Informacja prasowaWarszawa, 10.01.2020 r.Jak wytrwać w noworocznych postanowieniach? Dołącz do wyzwania Cardio Bunny Challenge!Początek roku to bardzo dobry czas na zmiany. Jednym z najczęściej wymienianych postanowień noworo
Informacja prasowaPoznań, 13 marca 2018 r.Wiosna to pora roku, na którą zawsze czekamy z upragnieniem. Uwielbiamy ją za to, że przynosi cieplejsze dni oraz pozwala na zmianę garderoby i diety na lżejsze. W tym czasie staramy s
Warszawa, 18.06.2019 r.P&G rozpoczyna wieloletni program edukacji ekologicznej „Czysta Ziemia”Procter & Gamble, lider branży FMCG na świecie, rozpoczął w Polsce pierwszą edycję programu „Czysta Ziemia”. To wie
Kluczowy element – dieta w walce o piękne ciałoStyczeń to miesiąc, w którym kluby fitness przeżywają prawdziwe oblężenie. Nic dziwnego – zbudowanie formy i pięknej sylwetki to jedno z najpopularniejszych postanowień now
Data publikacji: 2020-10-08, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy zmęczeni nadmiarem informacji o COVID-19. Koronasceptycy są jednak w mediach społecznościowych w zdecydowanej mniejszościKategoria: BIZNESGłówny