Data publikacji: 2018-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DLACZEGO KAROTENOIDY SĄ CENNYM ELEMENTEM DIETY?Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLERegularne uzupełnianie diety o produkty, które są źródłem karotenoidów, korzystni
Data publikacji: 2014-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszył Tydzień DobroczynnościKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEW poniedziałek 17 listopada ruszyła kolejna edycja kampanii Fundacji „Pomóż Im” pt. „Tydzień
Data publikacji: 2019-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Okno na świat”, czyli telewizor pilnie poszukiwanyKategoria: Zdrowie, LIFESTYLESzara, szpitalna rzeczywistość dla małych pacjentów z Uniwersyteckiego Dziec
Data publikacji: 2018-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna dieta dla zdrowia z Olejem WielkopolskimKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEOlej rzepakowy to idealny składnik jesiennych potraw, który wesprze nasze zdrowieTa
Data publikacji: 2020-11-16, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koronawirus obecnie największym z globalnych wyzwań dla Polaków. Choć ufają naukowym doniesieniom, swoją wiedzę oceniają jako przeciętnąKategoria: BI
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bogactwo naturalnych olejówKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEZdrowa dieta jest jednym z najważniejszych czynników, który znacząco wpływa na nasze samopoczucie oraz
Data publikacji: 2019-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdrojek od Żywiec Zdrój w nowej, poręcznej butelceKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEZdrojek od Żywiec Zdrój, z pozytywną opinią Instytutu Matki i Dziecka, od teraz
Data publikacji: 2021-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alergie oczu – narastający problem XXI wiekuKategoria: Zdrowie, LIFESTYLE– Już ok. 25 proc. populacji cierpli na alergie, z tego 80 proc. przed 30. rokiem
Data publikacji: 2021-02-17, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co po COVID-19? Pora na gruntowny przegląd stanu zdrowia!Kategoria: LIFESTYLEW dyskusji na temat zagrożenia, jakim jest koronawirus, coraz częściej pojawi
Kampania P&G „Lead with Love”: na początek 2021 Dobrych Działań na 2021 rok• W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki uruchamiają kolejną międzynarodową falę wsparcia, w ramach której przek