Data publikacji: 2020-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAZEM DLA SERCA – BO LICZY SIĘ CZASKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEDziałające w porozumieniu kardiologiczne stowarzyszenia pacjenckie inicjują kampanię, by zwró
Data publikacji: 2018-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zadbaj o swoją skórę przed urlopem!Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLEMapowanie ciała – dlaczego warto zbadać skórę przed wyjazdem na urlop?„Bezczynne”
Data publikacji: 2017-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Woda na zdrowieKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEWoda to życie – zdanie to większość z nas słyszała wielokrotnie. Trudno je jednak uznać za zgrany banał.Woda
Data publikacji: 2021-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 sposobów, jak zwiększyć witalność podczas przesilenia wiosennegoKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEPrzedwiośnie to trudny okres dla każdego z nas. Oto parę skute
Warszawa, 24 sierpnia 2020 r.Apetycznie przyprawiona sałatka – Zioła do sałatek Appetita z linii Ewy WachowiczKolorowe, pełne witamin, bogate w cenne mikroelementy, smaczne, zdrowe sałatki i surówki są niezastąpione w c
¬Włocławek, 12 grudnia 2017 r.Rozgrzewający deser na jesienno-zimowe „spadki”Druga połowa roku to okres spadków. Spadają liście, oczywiście, spada odporność, poziom energii i dobrego humoru. Temperatura za oknem też
Data publikacji: 2018-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy rana musi być sucha, aby się zagoić?Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLEWakacje to okres, w którym chętniej decydujemy się na aktywne spędzanie wolnego czasu. Ja
Materiał prasowyZdrowe grillowanie…Upalne weekendy zachęcają do zorganizowania wspaniałej uczty na świeżym powietrzu. Co zrobić, aby ten błogi czas kojarzył nam się z przyjemnością, a nie z uczuciem przejedzenia? Dlate
Data publikacji: 2017-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oskoła od matki naturyKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEKażda matka daje dzieciom tylko to, co absolutnie najlepsze. Jeśli owoce, to tylko dojrzałe. Jeśli czekoladę
Informacja prasowaWarszawa, 9 listopada 2018 r.Według badania zrealizowanego na potrzeby kampanii „Warzywa i owoce – na szczęście!” ,2/3 Polaków uważa swoje życie za szczęśliwe2. Wpływ na nasze samopoczucie mają prze