Data publikacji: 2019-12-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wejdź ze zdrowiem w Nowy RokKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEŚwięta zbliżają się wielkimi krokami, a zaraz po nich będziemy żegnać miniony rok. Perspektywa nadc
Data publikacji: 2019-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chcesz zachować piękny uśmiech? Unikaj tych produktów!Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLEOlśniewający uśmiech może otworzyć nam wiele drzwi, pomóc w karierze, a
Informacja prasowa,Warszawa, 28 marca 2018 r.Nowy, niebieski styropian do fundamentówTermo Organika, największy producent styropianu w Polsce, wprowadza na rynek płyty styropianowe do fundamentów w kolorze niebieskim. Płyty wy
Data publikacji: 2020-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uzależnienie od elektroniki, czyli kiedy dziecko ucieka w wirtualny światKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEUzależnienie od elektroniki, czyli kiedy dziecko ucieka w wi
Data publikacji: 2021-04-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Akupunktura twarzy. Zrób to dla zdrowia, nie tylko dla urodyKategoria: Zdrowie, LIFESTYLETwarz nakłuta setkami igieł?Twarz nakłuta setkami igieł? Hmm… k
Jak nie przytyć jesienią i zimą?Sposoby na zachowanie odpowiedniej sylwetkiJesień i zima to czas, gdy krótkie dni sprawiają, że częściej zostajemy w domu, mniej uważamy na swoją dietę i ograniczamy aktywność fizyczną.
Możliwości w zakresie smarowania pieczywa jest wiele: tłuszcze, pasty warzywne, serki śniadaniowe. Ponad 83% Polaków deklaruje jednak, że do smarowania pieczywa wybiera produkty tłuszczowe, takie jak: masło, miękka margaryna l
Warszawa, 20 czerwca 2018r. Mamą być, czyli jak zadbać o ciało po ciążyCiąża i macierzyństwo to wyjątkowy czas. Mimo tego wielu kobietom nadal kojarzy się z rozstępami, dodatkową ilością tkanki tłuszczowej, rozluźni
Data publikacji: 2020-10-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania Złotej Wstążki zakończona – dotarła do ponad 5 milionów PolakówKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEKampania Złotej Wstążki w Polsce odbyła się po
1 200 000 maseczek od Procter & Gamble dla podopiecznych Polskiego Czerwonego Krzyża i Fundacji Polsat1,2 mln sztuk maseczek ochronnych przekazanych przez firmę Procter & Gamble jej wieloletnim partnerom – Fundacji Polsa