Umami – co to za smak? #UmamiSłodki, słony, kwaśny, gorzki – zgodnie z powszechnym wyobrażeniem to właśnie w tych czterech kategoriach nasz zmysł smaku klasyfikuje to, co jemy. Tymczasem już od blisko 20 lat w świecie sma
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak skutecznie pozbyć się blizn potrądzikowych?Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLEJak pozbyć się blizn potrądzikowych? Wypróbuj żel silikonowy na blizny ze specjal
Data publikacji: 2021-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oddaj krew, w wakacje jest bardzo potrzebnaKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEJest lato, krwi znowu brakuje, a jest niezbędna do ratowania życia. Krew możesz oddać w k
Sprawdzony przepis na smukłą sylwetkęDla wielu z nas szczupła sylwetka kojarzy się przede wszystkim z wyrzeczeniami. Presja idealnej figury wzrasta szczególnie w okresie wakacyjnym. Bazą przepisu na smukłą sylwetkę nie są j
Data publikacji: 2017-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chrapanie – zagrożenie dla zdrowia i związku?Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLEW ramach przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii badań jedna czwarta respondentów pr
Data publikacji: 2018-09-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dziś leczenie zamieniamy na profilaktykęKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEStan zdrowia Polaków stopniowo się poprawia, jednak wciąż jest on gorszy niż w przypadku
Data publikacji: 2016-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co alzheimer robi z ciałem?Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLETo proces degeneracji mózgu, ale ma wpływ również na pracę mięśni czy zmysły węchu i smaku. Przedst
Informacja prasowaWarszawa, 27 września 2019 r.Kawa to dla wielu nie tylko napój, a sposób na życie! Dla niektórych dzień bez kawy to dzień stracony. Sięgamy po wersję słodzoną, z mlekiem, z dodatkiem syropów smakowych cz
Data publikacji: 2016-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Męskie spojrzenie na włosyKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEUrok, atrakcyjność, większa pewność siebie – to tylko niektóre z zalet wynikających z posiadani
1 200 000 maseczek od Procter & Gamble dla podopiecznych Polskiego Czerwonego Krzyża i Fundacji Polsat1,2 mln sztuk maseczek ochronnych przekazanych przez firmę Procter & Gamble jej wieloletnim partnerom – Fundacji Polsa