Data publikacji: 2018-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W jakich sytuacjach Polacy sięgają po okulary?Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLEWedług wyników najnowszego raportu „Polak z wadą wzroku” , aż 91 proc. badanych
Informacja prasowa – DiamantPaździernik 2017Słodko i jesiennieDiamantowe owoce w cieście naleśnikowymJesień to niezwykle bogata i kolorowa pora roku, która kryje w sobie moc kulinarnych możliwości. Skarby sezonu, czyli je
Data publikacji: 2019-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Współczesne Wyzwania Dietetyka – relacja z konferencjiKategoria: Zdrowie, LIFESTYLE13 kwietnia w Warszawie odbyła się I Konferencja Naukowa Instytutu Edukacji
Informacja prasowaPoznań, 30 stycznia 2018 r.Liczi, zwane również chińską śliwką, to egzotyczny owoc, który ostatnio coraz częściej możemy spotkać na sklepowych półkach. Popularne w Azji, doceniane było przez chińskic
Data publikacji: 2019-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Witamina C i jej działanieKategoria: Zdrowie, LIFESTYLENadeszła jesień, a wraz z nią okres gorszego samopoczucia, które sprawia, że nie mamy ochoty wysuwać no
Data publikacji: 2019-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cała prawda o solach aluminiumKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEKażdego dnia sięgamy po kosmetyki chroniące nas przed potem lub jego nieprzyjemnym zapachem. Większo�
Warzywne dodatki na wielkanocnym stole gwarancją smacznych i zdrowych ŚwiątKategoria :Data publikacji: 26.03.2018Warzywne dodatki na wielkanocnym stole gwarancją smacznych i zdrowych ŚwiątŚniadanie wielkanocne to jedna z u
21.07.2020Rehabilitacja w czasach pandemii COVID-19 – nowe wyzwania dla uzdrowisk w PolsceZgodnie z decyzją Ministerstwa Zdrowia, od 15 czerwca, po trzymiesięcznej przerwie, odmrożono kolejny sektor ochrony zdrowia: uzdrowis
Data publikacji: 2019-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Likwidujmy bariery dla osób z niepełnosprawnościąKategoria: Zdrowie, LIFESTYLERuszyła kampania STOP Barierom realizowana przez Fundację Neuron Plus. Projekt ma
Data publikacji: 09.10.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „PIELĘGNACJA ZĄBKÓW TO WAŻNA SPRAWA, A PRZY TYM MOŻE TO BYĆ ŚWIETNA ZABAWA”! Podsumowanie kampanii „Zęby na 6!” przeprowadzonej przez markę Oral-B.Ka