04.01.2011
Komunikat prasowy Jeśli na bezludną wyspę, to tylko z ukochaną osobą 11.01.2011 13:43 Tarsago Polska Co by się nam najbardziej marzyło na bezludnej wyspie ? towarzystwo naszej ?drugiej połowy?, George?a Clooneya lub Penelope Cruz, psa czy mp3? We wszystkich krajach, jak wykazał sondaż miesięcznika Reader?s Digest, najczęstszym wyborem była bliska ukochana osoba. Mimo że zdarza się nam ponarzekać, najwyraźniej nasze związki nie są złe. Najnowszy sondaż miesięcznika Reader?s Digest wykazał, że w razie wylądowania na bezludnej wyspie najbardziej marzylibyśmy o obecności naszej ?drugiej połowy?. Najwięcej takich wskazań było w RPA ? 80%. W USA tę odpowiedź wybrało 77% respondentów. W Polsce 69%. Francuzi, dokładnie tak jak Rosjanie, byli bardziej ostrożni ? 60%, a najmniej entuzjastyczni okazali się Niemcy ? 58% Warto podkreślić, że opcja ta zdecydowanie wygrała we wszystkich krajach, w których przeprowadzono sondaż. Średnio 67% wszystkich ankietowanych decydowało się na ?sprowadzenie? na wyspę swojego życiowego partnera. Na drugim miejscu, choć daleko w tyle, znalazła się ulubiona muzyka na mp3. Pies zajął miejsce trzecie. W Polsce pozycja domowych ulubieńców jest jednak mocniejsza ? aż 18% zdecydowałoby się na towarzystwo domowego ulubieńca. To był drugi najczęstszy wybór. Na mp3 wskazało w Polsce tylko 8% ankietowanych. Najmniej wskazań wszędzie na świecie miały gwiazdy ? Penelope Cruz i George Clooney. Wydawałoby się, że wszyscy do takich ikon seksapilu wzdychają, ale najwyraźniej w razie konieczności wyboru nadal decydujemy się na tych, których już wcześniej wybraliśmy i to chyba bardzo miły wniosek z naszych badań ? podsumowuje Anna Esden-Tempska, redaktor naczelna polskiego wydania miesięcznika Reader?s Digest. Miesięcznik Reader?s Digest to najpopularniejszy magazyn na świecie, który co miesiąc trafia do niemal 80 milionów czytelników. Ukazuje się w 50 wydaniach i 21 językach. To magazyn o różnorodnej tematyce ? od zdrowia, ekologii, po egzotyczne podróże i pasjonujące historie z życia. Wydawnictwo Reader?s Digest jest częścią The Reader?s Digest Association, Inc. (www.rd.com), światowego wydawnictwa, które jest liderem marketingu bezpośredniego i tworzy książki, nagrania muzyki, wideo i publikacje w Internecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie polskiej edycji www.digest.pl