Wiadomości branżowe

AdTotal z nowymi serwisami dla kobiet

09.08.2010 Komunikat prasowy AdTotal z nowymi serwisami dla kobiet 09.08.2010 12:52 Wirtualna Polska SA Pakiety Lifestyle i Kobieta sieci reklamowej AdTotal wzbogacone zostały o nowe,

09.08.2010

Komunikat prasowy AdTotal z nowymi serwisami dla kobiet 09.08.2010 12:52 Wirtualna Polska SA Pakiety Lifestyle i Kobieta sieci reklamowej AdTotal wzbogacone zostały o nowe, atrakcyjne serwisy WWW. W ofercie AdTotal znalazły się m.in. szafa.pl, female.pl, uroda.com i witryny należące do grupy Innovaweb, takie jak stylistka.pl, fajnamama.pl czy przepisy.net. Portfolio AdTotal rozszerzyło się o kilkanaście popularnych serwisów kobiecych. Włączając je do sieci reklamowej Wirtualna Polska wzmocniła pakiety tematyczne Lifestyle oraz Kobieta, proponując klientom dotarcie do jeszcze szerszej grupy użytkowniczek Internetu. Głównym celem poszerzenia oferty naszej sieci reklamowej o kolejne serwisy dla pań jest wzrost jej konkurencyjności. Pozyskanie atrakcyjnych marketingowo grup docelowych uzupełnia portfolio AdTotal o target aktywnych kobiet, które porad na temat mody, urody, zdrowia szukają w Internecie. Serwisy, które dołączyły do sieci znacząco wzmacniają kategorie Styl Życia oraz Kobieta AdTotal. ? mówi Agnieszka Ferenc z Zespołu Zakupu Powierzchni Reklamowej dla Sieci AdTotal ? Staramy się, by realizowane przez naszą sieć kampanie reklamowe miały optymalny zasięg, też przez ich emisję w najpopularniejszych serwisach partnerskich. W maju zasięg sieci reklamowej AdTotal [serwisy domenowe i pozadomenowe należące do Wirtualnej Polski oraz serwisy partnerskie sieci ? przyp.red.] wyniósł 78,56%.* ? podkreśla Agnieszka Ferenc. Szafa.pl to największa w Polsce internetowa społeczność, w której spotykają się miłośnicy kreowania trendów, szukając inspiracji w budowie własnego stylu. Zainteresowani modą użytkownicy generują niemal 40 milionów odsłon. Female.pl określa siebie mianem Internetowego Magazynu Kobiecego. W serwisie znaleźć można m.in. informacje dotyczące mody, urody, kuchni, wystroju wnętrz, a także porady i wskazówki związane ze zdrowiem. Female.pl odwiedza ponad 275 tysięcy użytkowników. Uroda.com prezentuje nowości i trendy ze świata stylizacji, kosmetyków, spa&wellness. Skierowana jest do internautów zainteresowanych tematyką pielęgnacji ciała i wizażu oraz do profesjonalistów z branży ? kosmetyczek, fryzjerów, stylistów. Trzy wymienione serwisy to łącznie ponad milion pasjonatów mody i urody. Wśród włączonych do AdTotal serwisów należących do grupy Innovaweb, warto wymienić propozycje, które służą jako kompleksowe poradniki. Stylistka.pl ? w całości poświęcona tematom mody i urody ? to kompleksowe źródło informacji na ten temat, a jednocześnie społecznościowa platforma wymiany uwag i opinii dla 600 tysięcy gości serwisu miesięcznie. Fajnamama.pl to witryna dla każdej ? obecnej lub przyszłej ? mamy. Serwis podzielony jest na działy, w zależności od okresu życia matki i dziecka: ciąża (przed ciążą, w trakcie, poród), dziecko (niemowlę, maluszek, przedszkolak, uczeń). Przepisy.net to baza przepisów podzielonych ze względu na rodzaje dań (desery, mięsa, przetwory, zupy?), pory ich serwowania (śniadanie, obiad, podwieczorek?), kuchnie świata (francuska, śródziemnomorska, węgierska?) oraz artykułów z poradami na temat gotowania. Z wymienionych serwisów poradnikowych korzysta łącznie 796 tysięcy użytkowników, generując miesięcznie ponad 9 milionów odsłon. * wszystkie dane na podstawie wyników badania Megapanel, maj 2010 Dodatkowe informacje o sieci reklamowej AdTotal: Sieć reklamowa Wirtualnej Polski od początku stawia na wielokanałowości i multimedialność. W 2009 roku WP skupiła się na zwiększaniu potencjału oraz zasięgu AdTotal, m.in. przez włączanie do sieci nowych partnerów/ kanałów: wydawców internetowych (Telepolis.pl, mGSM.pl, gsmonline.pl), spółki eCard (sieć bankomatów), telewizji Orange Sport INFO. Sieć wkroczyła też dynamicznie na rynek reklamy mobilnej, rozpoczynając sprzedaż kompleksowych rozwiązań reklamowych z zakresu mobilnego Internetu. W ofercie AdTotal znalazły się m.in. kanały mms, sms, emisja banerów reklamowych na stronach mobilnych Orange World, wap.playmobile.pl (Play) i mini.wp.pl, sponsoring, kampanie w liniach tematycznych, mobilne aplikacje użytkowe i advergaming. W tej chwili w swojej ofercie sieć AdTotal posiada: serwisy WWW ? m.in. Bliscy.pl, DoBroni.pl, E-Podroznik.pl. E-Sochaczew.pl, Female.pl, Galopuje.pl, GsmOnline.pl, Inspirandermedia.pl, iSing.pl, JakLeci.pl, Lista-Przebojow.pl, Luxclub.pl, Magazynwino.pl, Mgsm.pl, Navigeo.pl, Neostrada.wp.pl, Orangemusic.pl, Orangesport.pl, Pikeo.pl, PWN.pl, SMSOrange.pl, Sport.wp.pl, Szafa.pl, Telepolis.pl, TVP.pl, TVPInfo.pl, Uroda.com, Viamichelin.pl, Weddingtv.pl, Wedkuje.pl, Wikipedia.wp.pl, WP.PL, Zuzelend.com; mobile ? mini.wp.pl, m.tv.wp.pl, m.wp.tv, m.wikipedia.wp.pl, m.nocoty.pl, m.horoskop.pl, m.niewiarygodne.pl, m.film.wp.pl, m.kina.wp.pl, m.ekstraklasa.wp.pl, m.muzyka.wp.pl, m.encyklopedia.wp.pl, m.studio.wp.pl, m.bloog.pl, m.navipunkt.pl, m.czesio.wp.pl; TV ? kanały sportowe Orange Sport i Orange Sport Info; reklama wideo w Internecie ? In-Stream Video Ad w WP.tv ? telewizji internetowej Wirtualnej Polski, w serwisie internetowym Telewizji Polskiej ? TVP.pl, w serwisie internetowym OrangeSport.pl i OrangeMusic.pl, w Taaakaryba.com.pl; panele LCD i bankomaty. AdTotal

A to już wiesz?  ?Męska grypa? to nie mit

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy