Data publikacji: 2020-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trwa kampania herbatek funkcjonalnych marki Big-ActiveKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEMarka Big-Active realizuje kampanię reklamową promującą herbatki wspomagające
Data publikacji: 2018-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czarnuszka, czyli złoto faraonówKategoria: Zdrowie, LIFESTYLECzarnucha, panna w zieleni, czarny kminek i złoto faraonów, tak określa się niewielkie nasiona cza
Data publikacji: 2021-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Edukacja HIV w salonie piękności, urzędzie i szkole jazdyKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEChcesz dowiedzieć się czegoś na temat HIV i innych zakażeń przenoszonyc
Data publikacji: 2016-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak polubić sprzątanie?Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLERobienie porządków i dbanie o czystość zwykle nie należą do naszych ulubionych domowych obowiązków. Sko
Data publikacji: 2020-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: iTaxi włącza się do „Kampanii Złotej Wstążki”Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLEiTaxi dołączyło do „Kampanii Złotej Wstążki”, organizowanej przez Funda
Data publikacji: 2021-03-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zadbać o siebie podczas przesilenia wiosennego?Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLEW okresie przesilenia wiosennego pogoda wariuje. Częste zmiany temperatur negatywni
Data publikacji: 2019-01-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobierz oświetlenie dobrze. Wyjdzie Ci na zdrowieKategoria: Zdrowie, LIFESTYLEWzrok się nie psuje, umysł działa sprawniej, lepiej rozpoznajemy kolory, a prąd na
Data publikacji: 2020-12-03, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firma BEST po raz kolejny wspiera walkę z COVID-19 na PomorzuKategoria: BIZNESPracownicy BEST oraz sama spółka po raz kolejny włączyli się w walkę ze s
WSZYSTKO, CO TRZEBA WIEDZIEĆ O BADANIACH WZROKUWizyta u lekarza – niezależnie od specjalizacji – to często dla wielu osób ostateczność. Zgłaszają się dopiero wówczas, gdy odczuwają znaczne pogorszenie samopoczucia czy t
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce – na szczęście!” deklaruje, że zdarza im się gotować w domu, a